  • 1. Data: 2010-02-20 12:31:41
    Temat: [win7] 2 nieznane urządzenia
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Witam
    Po przesiadce z win7 7100 --> win7 retail, mam 2 nieznane urządzenia w
    menedżerze urządzeń:

    1)
    http://img22.imageshack.us/img22/4637/pr1c.jpg
    Pomimo iż moja Audigy2 nie posiada fizycznie game portu, w wersji testowej
    win7 korzystałem ze sterów zmodowanych i było ok. Tym razem skorzystałem z
    ocji autoupdate na www creative'a i efekty są jakie są. Może więc wrócę do
    sterów zmodowanych i wykrzyknik zniknie.

    2)
    http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
    http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

    To akurat nowość. Nie miałem czegoś takiego w wersji win7 7100.
    Macie jakieś pomysły?

    I podaję (jak każe tradycja grupy) moje bebechy:

    - DualCore Intel Core 2 Duo E7200, 2533 MHz + Arctic Cooling Freezer 7 Pro
    - Płyta Asus P5Q Rev 1.xx
    - Gigabyte_GV-NX66T128D-SP nVIDIA GeForce 6600 GT PCI-E 128mb
    - Creative Audigy 2 (SB0240) Sound Card pci
    - Patriot Dual LLK 4x 1GB DDR2 EPP 800MHz CL4 (razem 4gb)
    - Nagrywara LG GH22LS30 sata
    + hdd sata:
    - Caviar WD7501AALS Black 750gb
    - Seagate ST3500320SA 7200.11 /500gb/ ==> wymiana gwarancyjna na
    ST3500418AS
    7200.12 (2szt)
    - Zasilacz CORSAR_CMPSU-520HX
    - Obudowa Antec (z 4 wentylami)

    - ASUS Wireless Router WL-520GC
    - EPSON Stylus DX7400 Series
    - Live Cam Vista IM (kamerka)
    - Monitor LG 1972h 19"

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2010-02-20 12:35:57
    Temat: Re: [win7] 2 nieznane urządzenia
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > 2)
    > http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
    > http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

    Sterowniki od płyty głównej a system sam wgra odpowiednie sterowniki.

  • 3. Data: 2010-02-20 13:07:56
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > od płyty głównej a system sam wgra [...]

    Też na to liczyłem, ale fakty są takie:
    http://img35.imageshack.us/img35/2425/pr3m.jpg

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2010-02-20 14:16:15
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sat, 20 Feb 2010 14:07:56 +0100, Negatyw napisał(a):

    > Też na to liczyłem, ale fakty są takie:
    > http://img35.imageshack.us/img35/2425/pr3m.jpg

    http://www.motherboardpoint.com/atk0110-acpi-utility
    -t22012.html

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2010-02-20 14:16:51
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > Też na to liczyłem, ale fakty są takie:
    > http://img35.imageshack.us/img35/2425/pr3m.jpg

    W google wpisz ATK0110 ACPI Utility i szukaj. Mogą pasować stery od Visty.

  • 6. Data: 2010-02-20 19:05:47
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Negatyw" <n...@t...pl> wrote in message news:hloknd$ql$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    > ocji autoupdate na www creative'a i efekty są jakie są. Może więc wrócę do
    > sterów zmodowanych i wykrzyknik zniknie.

    O ile gameportu nie masz / nie uzywasz wskaz reczna instalacje driverow i poszukaj
    czegos w rodzaju "Nieobslugiwane urzadzenie audio" - przynajmniej wykrzyknik zniknie.

    > 2)
    > http://img696.imageshack.us/img696/4721/pr2a.jpg
    > http://img28.imageshack.us/img28/7922/pr2b.jpg

    A taki wirtualny sterownik do ACPI , da sie znalezc w googlu , wybierz odpowiednia
    wersje x64/x86

    --
    ggs

  • 7. Data: 2010-02-20 22:31:46
    Od: "Filon" <a...@W...fm>

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Też na to liczyłem, ale fakty są takie:
    > http://img35.imageshack.us/img35/2425/pr3m.jpg
    > Pozdrawiam

    Na stronie Asusa szukaj do swojej mobo.

    Filon by A-men
    Yet another AmigaPPC user

  • 8. Data: 2010-02-21 06:52:12
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości grup

    > W google wpisz ATK0110 ACPI Utility i szukaj. Mogą pasować stery od
    > Visty.

    Znalazłem linka:
    http://vip.asus.com/forum/view.aspx?board_id=1&model
    =P5Q-E&id=20091120203612937&page=1&SLanguage=en-us
    zagadało i jest ok. Dzięki :)

    Nawet nie bardzo jarzę czym jest "to coś", ale wykrzyknika już nie ma :)
    http://img29.imageshack.us/img29/2504/jestok.jpg

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 9. Data: 2010-02-21 06:59:25
    Od: "Negatyw" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości grup

    > poszukaj czegos w rodzaju "Nieobslugiwane urzadzenie audio" -
    > przynajmniej wykrzyknik zniknie.

    Nie znalazłem czegoś takiego akurat na swojej rozwijanej liście.
    Zdecydowałem się więc na powrót do zmodowanych sterów, które śmigały w
    wersji 7100 i teraz też dają radę.
    Choć nie podpisane cyfrowo - nie generują wykrzyknika:

  • 10. Data: 2010-02-21 08:04:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@t...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zagadało i jest ok. Dzięki :)
    >
    > Nawet nie bardzo jarzę czym jest "to coś", ale wykrzyknika już nie ma :)

    To tym sterownikom zrób backup, gdyby w przyszłości były potrzebne, a strona
    wygasła.