  • Data: 2014-01-10 15:01:45
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > szukaj wiadomości tego autora

    masti napisal

    > http://evil.pl/pip/netykieta.html

    jest taki problem ze wczoraj dostałem sms od pierwszego właściciela i on
    napisał ze wczoraj zgłosił sprzedaż a ja dziś zadzwoniłem do starostwa i
    one mi powiedziały ze nikt nie zgłaszał sprzedaży tego pojazdu i jeszcze
    taka pani mi powiedziała ze wysłała im jakieś wezwanie co to może być za
    wezwanie ? proszę was o pomoc bo już nie mam pojęcia jak to zrobić żeby
    odzyskać tą umowę kupna i ten dowód