  • Data: 2014-01-11 07:56:24
    Temat: Re: witam mam problem proszę o pomoc
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > szukaj wiadomości tego autora

    Jacot napisal

    > Wersja prostsza: udaj się do adwokata. Bedzie kosztowalo ale
    > wyprostuje sprawe, zanim namieszasz tak, ze nikt juz tego nie odkreci.

    pierwszy właściciel sprzedał drugiemu i one spisały umowę kupna sprzedaży
    a ten drugi tego pojazdu nie przerejestrował na siebie ten drugi sprzedał
    mi i ja z nim spisałem umowę kupna sprzedaży i jest taka sprawa miałem
    kontroli drogową i zatrzymały mi dowód rej mam pokwitowanie za zatrzymany
    dowód i mam zaświadczenie z stacji kontroli pojazdów pojechałem do
    wydziału komunikacji i pani mi powiedziała ze mi dowodu nie wyda chyba ze
    jak będę miał ciąg umów kupna jak będę miał pierwszą umowę z pierwszym a
    drugim i wtedy będzie mi wydany dowód rej tylko ze jest taki problem ze
    drugi zgubił gdzieś umowę kupna z pierwszego właściciela i poprosiłem ich
    żeby spisali na nowo i jeden i drugi mówią ze nie mają czasu jak ich
    przekonać żeby spisały tą umowę na nowo postraszyć tego pierwszego ze
    będzie miał fajne zdjęcia z fotoradaru ? pomoże to coś ?