  • Data: 2010-04-07 02:53:15
    Temat: Re: wpływ odwrotnego założenia kół przednich
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hp59qk$aip$...@i...gazeta.pl

    > Czy założenie koła, które jeździło jako lewe na prawą stronę
    > i jeżdżącego jako prawe na lewą stronę ma jakieś niekorzystny
    > wpływ na prowadzenie samochodu z FWD? Opony asymetryczne,
    > niekierunkowe.

    A ja nie mogłem poznać (po prowadzeniu, nie po wyglądzie)
    samochodu (Volvo) po zamianie przednich kół. Natomiast
    Panna Mercedes po obróceniu opon nie dawała się prowadzić
    do tego stopnia, że kilku speców (speców od Mercedesów)
    długo i namiętnie ja regulowało...

    Aż wreszcie jeden ze speców zauważył, że prawie na pewno
    ktoś obrócił opony na felgach. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'