  • 1. Data: 2010-04-02 19:34:07
    Temat: wpływ odwrotnego założenia kół przednich
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy założenie koła, które jeździło jako lewe na prawą stronę
    i jeżdżącego jako prawe na lewą stronę ma jakieś niekorzystny
    wpływ na prowadzenie samochodu z FWD? Opony asymetryczne,
    niekierunkowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2010-04-02 20:00:44
    Temat: Re: wpływ odwrotnego założenia kół przednich
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:hp59qk$aip$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy założenie koła, które jeździło jako lewe na prawą stronę
    > i jeżdżącego jako prawe na lewą stronę ma jakieś niekorzystny
    > wpływ na prowadzenie samochodu z FWD? Opony asymetryczne,
    > niekierunkowe.

    nie ma opon asymetrycznych niekierunkowych. Poszukaj strzałki wybitej obok
    modelu opony i sie do niej stosuj. W przeciwnym razie bedzie źle odprowadzać
    wode i zwieksza prawdopodobieństwo poślizgu
    --
    Stoout
    prywatnie Vectra 1.8 LPG '97 & Uniden 520 / Lemm 900

  • 3. Data: 2010-04-02 20:11:29
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    Jacek pisze:

    > nie ma opon asymetrycznych niekierunkowych. Poszukaj strzałki wybitej obok
    > modelu opony i sie do niej stosuj. W przeciwnym razie bedzie źle odprowadzać
    > wode i zwieksza prawdopodobieństwo poślizgu

    A ta wg Ciebie jaka jest?

    http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/debica/Opo
    ny+letnie+D%caBICA+PASSIO+2,,0,5-0,115543362,szi.htm
    l?PJ=Z

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 4. Data: 2010-04-02 20:13:29
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    > nie ma opon asymetrycznych niekierunkowych. Poszukaj strzałki wybitej obok
    > modelu opony i sie do niej stosuj.

    Ee cos ci sie wasc pomerdalo... wlasnie opony asymetryczne i kierunkowe to
    rzadkosc.

    Jimiasty

  • 5. Data: 2010-04-02 20:23:35
    Od: "Jacek" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A ta wg Ciebie jaka jest?
    >
    > http://www.netcar.pl/opony/letnie/osobowe/debica/Opo
    ny+letnie+D%caBICA+PASSIO+2,,0,5-0,115543362,szi.htm
    l?PJ=Z

    uniwersalna, zapomniałem ze takie jeszcze robią, myślałem o oponach
    sportowych ;)

    Jacek

  • 6. Data: 2010-04-02 20:53:07
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Czy założenie koła, które jeździło jako lewe na prawą stronę
    > i jeżdżącego jako prawe na lewą stronę ma jakieś niekorzystny
    > wpływ na prowadzenie samochodu z FWD? Opony asymetryczne,
    > niekierunkowe.

    Jeżeli nie są jakoś strasznie dojechane, a równo zużyte,to nie ma żadnego
    problemu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-04-02 21:12:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jimiasty" hp5c4b$1c2$...@n...onet.pl

    opony i sie do niej stosuj.

    > Ee cos ci sie wasc pomerdalo... wlasnie opony asymetryczne i kierunkowe to
    rzadkosc.

    Ano rzadkość. Moje letnie są asymetryczne, niekierunkowe.
    Wolę kierunkowe symetryczne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2010-04-02 21:31:05
    Od: to <t...@a...xyz>

> [...]

    > jeżdżącego jako prawe na lewą stronę ma jakieś niekorzystny wpływ na
    > prowadzenie samochodu z FWD? Opony asymetryczne, niekierunkowe.

    Pod żadnym pozorem tego nie rób, auto najczęściej wybucha.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-04-02 21:36:48
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Jacek pisze:

    > nie ma opon asymetrycznych niekierunkowych.
    Chyba cos ci sie pomieszalo kolego, ja mam w dwoch autach (letnie)
    asymetryczne a nie sa kierunkowa, natomiast jak sa kierunkowe (zimowki)
    to nie sa asymetryczne. Rzadkoscia sa kierunkowe asymetryczne, chyba ze
    mowimy o sportowych oponach przez duze S
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-04-02 23:05:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Ee cos ci sie wasc pomerdalo... wlasnie opony asymetryczne i kierunkowe to
    > rzadkosc.

    Nokian NRVi na przykład. I zapewne i inne tegoz producenta.