  • Data: 2017-12-01 09:41:16
    Temat: Re: wspomagacz rozruchu auta
    Od: "zhbick" <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:63d0a7a9-3949-44ab-b0d5-9054a5419881@go
    oglegroups.com...

    > A wiesz ze zrodla pradu cechuja sie miedzy innymi tym ze posiadaja
    > rezystancje wewnetrzna.
    >Akumulatorki 18650 tez taka maja.
    > Te ampery co sobie wyliczyles to na zwarciu czyli wtedy kiedy napiecie na
    > zaciskach akumulatora wynosi mniej wiecej 0V.

    Nie wyliczyłem, tylko przyjąłem za pewnik opierając to na wynikach
    przeprowadzonych przez testerów, nota bene zgodnych z deklaracjami
    producentów. Zasila się nimi latarki-potwory dającymi w trybie TURBO
    kilkadziesiąt tysięcy lumenów.

    > Przy trzech amperach napiecie na naladowanym akumulatorze 18650 bedzie w
    > granicach 3,2-3,8V i bedzie zalezalo od wielu czynnikow.

    Przy trzech amperach nawet taki średnio-dobry zielony Panasonic z rozbiórki
    akku laptopowych trzyma 4,2V gdy jest naładowany w 100%
    No, sorki: konkretnie 2,8A, bo tyle mi bierze dioda latarki w trybie MAX

    > Za wszystko mozna zaplacic karta ale dyskusje gimbazy sa bezcenne.

    Przyjacielu, skoro poziom dyskusji Ci nie odpowiada, to co tu jeszcze
    robisz? Nie wytrzymasz bez puszczenia bąka w każdym wątku?