  • 11. Data: 2004-07-23 15:22:35
    Temat: Re: www.abcusług.pl
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Wed, 21 Jul 2004 14:20:39 +0200, "piernik" <l...@i...pl>
    wrote:

    >Serdecznie zapraszam do wyszukiwania firm śwadczących dowolne usługi. Bardzo
    >pomocny będzie portal http://www.abcusług.pl (http://www.xn--abcusug-rjb.pl)

    :P

    Nie można wyświetlić strony

    Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna. Witryna sieci
    Web może mieć problemy techniczne lub może być potrzebna zmiana
    ustawień przeglądarki.

    co za kretyn wymyslil nazwy domen z polskimi literami...

    --
    futszaK
    598339018 888010641

  • 12. Data: 2004-07-23 15:54:51
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    futszaK wrote:
    >:P
    > Nie można wyświetlić strony

    Ależ oczywiście, że można.

    > co za kretyn wymyslil nazwy domen z polskimi literami...

    I tu się faktycznie robi "on-topic"

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 13. Data: 2004-07-23 16:39:06
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>

    futszaK wrote:

    > co za kretyn wymyslil nazwy domen z polskimi literami...

    Nie wiadomo, czy on był kretyn. Może kombinował,
    że kretynów co sobie takie porejestrują,
    google nie będą łapały i będzie mniejsza konkurencja ? :)

    --
    mjk
    Najświeższe wiadomości: http://www.dzienmisia.pl/gazeta/

  • 14. Data: 2004-07-23 18:43:33
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> wrote:

    > genialne... na co komu takie coś? :)

    Wiecie co, kiedyś ludzie to samo twierdzili na temat polskich liter w
    usenecie, że po co to i że to tylko krzaki, że każdy ma inny stanard a w
    takim USA to w ogóle nie mają polskich literek, itd...

    A mnie zawsze razi, jak ktoś podaje np. w radiu adres mówią "www krakow
    pl", i jeszcze podkreślając "krakow przez o". Ma to li sens?

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 15. Data: 2004-07-23 19:26:37
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <5...@4...com> futszaK napisał(a):

    > co za kretyn wymyslil nazwy domen z polskimi literami...
    genialne... na co komu takie coś? :)

    > jak zmiencpliki z bmp na mp3
    > albo z jpg na mp3
    hm.. problem moim zdaniem bardzo ciekawy.
    najtaniej chyba by było zatrudnić osobę która będzie ustnie opisywała
    każdy obrazek i zapisywała to jako mp3.
    niestety nie do unikniecia jest ogromna strata jakości oraz zwiekszenie
    rozmiarów pliku, a co za tym idzie proces nie ma wiekszego sensu.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 16. Data: 2004-07-23 19:40:24
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    On Fri, 23 Jul 2004 18:43:33 +0000, Piotr Piatkowski wrote:

    > Wiecie co, kiedyś ludzie to samo twierdzili na temat polskich liter w
    > usenecie, że po co to i że to tylko krzaki, że każdy ma inny stanard a w
    > takim USA to w ogóle nie mają polskich literek, itd...

    Właśnie.

    Teraz bym nie chciał ogonków w domenie, ale kiedyś na pewno przyjdzie
    na to czas.

    Polski bez ogonków jeszcze jakoś jakoś, ale rosyjski czy japoński
    w angielskiej transkrypcji wygląda okropnie, a nazywanie wszystkich
    domen po angielsku też nie jest miłe. Więc o ile z punktu widzenia
    polskiego sprawa może wydawać się bez sensu, o tyle inni są bardziej
    zainteresowani, a do Polski przyjdzie przy okazji.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 17. Data: 2004-07-23 22:27:07
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Piotr Piatkowski wrote:

    > Wiecie co, kiedyś ludzie to samo twierdzili na temat polskich liter w
    > usenecie, że po co to i że to tylko krzaki, że każdy ma inny stanard a w
    > takim USA to w ogóle nie mają polskich literek, itd...

    Za to do dzisiaj mamy dwa wiodące standardy polskich liter. O ile
    przy czytaniu tekstu tu jeszcze jakoś idzie - w adresie taka niejednoznaczność
    jest nieakceptowalna.

  • 18. Data: 2004-07-23 22:36:43
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    ÚÁŚQż]<!×ö,Kęřľą;áÁ…›(aCaV˝dôTJ Andrzej Bursztynski ťČĺ•Çs:

    > Za to do dzisiaj mamy dwa wiodące standardy polskich liter. O ile
    > przy czytaniu tekstu tu jeszcze jakoś idzie - w adresie taka niejednoznaczność
    > jest nieakceptowalna.

    IDN działa w unikodzie przecież. Nie widzę problemu.

    --
    Tomasz Torcz 72->| 80->|
    z...@i...-nie.spam-.pl 72->| 80->|

  • 19. Data: 2004-07-23 22:49:02
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Tomasz Torcz wrote:
    > ÚÁŚQż]<!×ö,Kęřľą;áÁ…›(aCaV˝dôTJ Andrzej Bursztynski ťČĺ•Çs:
    >
    > IDN działa w unikodzie przecież. Nie widzę problemu.

    OK, mamy _trzy_ standardy, działa w każdym, nadal nie widzisz w pierwszym
    wierszu cytatu żadnego problemu?

  • 20. Data: 2004-07-23 22:56:23
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    ÚÁŚQż]<!×ö,Kęřľą;áÁ…›(aCaV˝dôTJ Andrzej Bursztynski ťČĺ•Çs:

    > OK, mamy _trzy_ standardy, działa w każdym, nadal nie widzisz w pierwszym
    > wierszu cytatu żadnego problemu?

    Standardy kodowania polskich liter na komputerze klienckim nijak się
    maja do polskich liter w nazwach domen.

    --
    Tomasz Torcz 72->| 80->|
    z...@i...-nie.spam-.pl 72->| 80->|