  • 1. Data: 2010-11-22 20:37:24
    Temat: wyciek honda crf 450
    Od: fieju <gandziasort@_NOSPAM_interia.pl>

    witam mam problem gdyż zaważyłem dziś po odpałce moto slady oleju
    przekładniowego pod przednią zębatką i tak jakby olej wyciekał za zębatki
    od strony wałka, miał już ktoś podobną sytuację??

  • 2. Data: 2010-11-22 20:48:09
    Temat: Re: wyciek honda crf 450
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-22 21:37, fieju pisze:
    > witam mam problem gdyż zaważyłem dziś po odpałce moto slady oleju
    > przekładniowego pod przednią zębatką i tak jakby olej wyciekał za
    > zębatki od strony wałka, miał już ktoś podobną sytuację??

    simmerring sobie wymien i tyle.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2010-11-22 21:06:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-11-22 21:48, Kuczu pisze:

    > simmerring sobie wymien i tyle.

    Zima, nudaaa... a Ty tak upraszczasz problemy jednym mailem.

    Najpierw o kolor trza bylo zapytac, jaki olej i czy serwisowana w ASO.

    KJ

  • 4. Data: 2010-11-22 21:41:19
    Od: fieju <gandziasort@_NOSPAM_interia.pl>

    KJ SiĹ&#65533;a SĹ&#65533;Ăłwnapisal

    podobnÄ&#65533; sytuacjÄ&#65533;??

    dzieki za info ale mam pytanie da się go wyciągnąć od strony zewnętrznej
    czy trzeba drzeć silnik?? jak ostatnio wymieniałem przednia zębatkę to
    jakoś nie zwróciłem uwagi na ten pierdo...simering tylko wałek wychodzący
    z karteru. aha również ostatnio zalożyłem łańcuch o ringowy srf troche
    szeroki i lekko przetarł mi sciankę zewnętrzną karteru. I tak teraz siedzę
    i dumam i pewnie opiłki alu mogły gdzieś uszkodzić simering.

  • 5. Data: 2010-11-23 16:25:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-22 22:41, fieju pisze:

    > dzieki za info ale mam pytanie da się go wyciągnąć od strony zewnętrznej
    > czy trzeba drzeć silnik??

    Da sie, tylko trza umic :)

  • 6. Data: 2010-11-23 16:39:19
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > teraz siedzę i dumam i pewnie opiłki alu mogły gdzieś uszkodzić simering.
    nie wiem so się kręci w simmeringu w Hondzie bo np. KTM na tuleje i
    czasem wymiana samego uszczelnienia nic nie daje bo są wżery w tuleji,
    można simmering wbić głębiej lub płycej i minąć wżer ale taki numer
    przechodzi raz lub dwa potem wymiana tuleji.
    Więć sprawdź co tam masz żebyś się nie zdziwił jak po wymianie
    simmeringu wyciek będzie nadal.
    Generalnie masz dwa obiegi olej do silnik i do skrzynki więc silnika nie
    zajeździsz a tak to masz automatyczne smarowanie łąńcucha:)Skrzynie w
    Hondach dobre więć tak szybko nie padnie:)

    Pozdrawiam
    Rafał
    450exc
    250sxf