    From: "bratPit" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wyjąć radio z renówki
    Date: Thu, 7 Oct 2010 21:25:42 +0200

    > nadal będę zanudzał moim cholernym radiem od renówki
    > radio mniej więcej wygląda jak tu
    >
    > http://megane.com.pl/megane-ii-phii-jak-wyjac-polecz
    ke-szufladke-pod-radiem-vt5940.htm

    > jak włożę te cztery druty w otwory to jak to jest, ono powinno samo się
    > jakoś dać wysunąć?
    > jak umieścilem tam druty to czuć, że one jakieś sprężyny odgięły ale radia
    > nie ma jak złapać aby wyciągnąć po jest spasowane z tapicerką
    > pchania tam pomiedzy radio i tapicerkę śrubokrętów wolałby uniknąć aby nie
    > zrysować tapicerki.
    > O ile na zewnątrz mi nie przeszkadają to jakoś strasznie nie lubie rys w
    > środku. Ktoś może coś podpowidzieć?

    wyciąg półkę pod radiem zgodnie z tym co piszą w linku podanym przez Ciebie,
    będziesz miał jak pociągnąć radio od spodu,
    poza tym możesz podjechać gdzieś do serwisu car audio powinni za parę groszy
    je wyjąć, no chyba że ktoś ze znajomych ma widełki do Clariona bo to Clarion
    zdaje się robi radia do renówki?

    brat