  • 1. Data: 2010-10-07 21:13:10
    Temat: wyjąć radio z renówki
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    nadal będę zanudzał moim cholernym radiem od renówki
    radio mniej więcej wygląda jak tu

    http://megane.com.pl/megane-ii-phii-jak-wyjac-polecz
    ke-szufladke-pod-radiem-vt5940.htm

    jak włożę te cztery druty w otwory to jak to jest, ono powinno samo się
    jakoś dać wysunąć?
    jak umieścilem tam druty to czuć, że one jakieś sprężyny odgięły ale radia
    nie ma jak złapać aby wyciągnąć po jest spasowane z tapicerką
    pchania tam pomiedzy radio i tapicerkę śrubokrętów wolałby uniknąć aby nie
    zrysować tapicerki.
    O ile na zewnątrz mi nie przeszkadają to jakoś strasznie nie lubie rys w
    środku. Ktoś może coś podpowidzieć?

  • 2. Data: 2010-10-07 21:23:23
    Temat: Re: wyjąć radio z renówki
    Od: "lukasz" <...@...z>

    ne jakieś sprężyny odgięły ale radia
    > nie ma jak złapać aby wyciągnąć po jest spasowane z tapicerką
    > pchania tam pomiedzy radio i tapicerkę śrubokrętów wolałby uniknąć aby nie
    > zrysować tapicerki.

    to powinny byc specjalne wyjmaki do blaupunkta, one na koncu maja kulke i
    sie zatrzaskuja wtedy ciagniesz za te uszy, jak nie masz oryginalnych wsadz
    !!!jak najgrubsze!!!! druty w te dziry za cienkie moga nie odblokowac
    haczykow i probuj bujac na boki calym radiem. powinno wyjsc, faktycznie nia
    ma za co zlapac, w w kaseciaku wkladalem lape w miejsce kasety, i "ciągłem"
    ;)

  • 3. Data: 2010-10-07 21:25:42
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > zrysować tapicerki.
    > O ile na zewnątrz mi nie przeszkadają to jakoś strasznie nie lubie rys w

    wyciąg półkę pod radiem zgodnie z tym co piszą w linku podanym przez Ciebie,
    będziesz miał jak pociągnąć radio od spodu,
    poza tym możesz podjechać gdzieś do serwisu car audio powinni za parę groszy
    je wyjąć, no chyba że ktoś ze znajomych ma widełki do Clariona bo to Clarion
    zdaje się robi radia do renówki?

    brat

  • 4. Data: 2010-10-07 21:42:11
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    dzięki wszystkim, udało się bez strat i ani jednej ryski, wyjałem półkę od
    dołu

    teraz zobaczę czy działa RENAULT_PRE-CODE_CALCULATOR podrzucony mi przez
    Marcina w poprzednim wątku

    ja dla zasady nie chce zapłacić renówce tych 61 zł za odzykanie kodu, bo
    tyle u nich kosztuje usługa
    uważam, że zgarnięcie tej kasy za 30 sek poszukania kodu w bazie po numerze
    VIN to porażka :)

  • 5. Data: 2010-10-07 21:48:23
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    właściwie jescze jedno pytanie, czy jest jakaś ilość błednych wprowadzeń
    kodu?
    dwa już wprowadzilem błędne jak szukałem po papierach to znalazłem jakieś
    naklejki, które okazały się od czegoś innego, teraz na podstawie programiku
    będzie trzecia próba i nie chcę wtopić jak się nie uda

  • 6. Data: 2010-10-07 22:06:15
    Od: "mariuszmo" <t...@s...pl>

    OK dzięki wszyskim za pomoc radio ożyło
    RENAULT_PRE-CODE_CALCULATOR podał prawdę :)