eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym? › Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    From: janusz_k <J...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wyjście z karty MDA (PC) - jak wyświetlić na czymkolwiek obecnym?
    Date: Sun, 15 May 2016 23:07:01 +0200

    W dniu 2016-05-15 o 00:30, Mateusz Viste pisze:

    > http://allegro.pl/cga-ega-yuv-do-vga-video-konwerter
    -do-gier-i617546657
    > 3.html
    >
    > Te boardy już widziałem - ale czy faktycznie obsługuje to MDA?
    > Przejrzałem mnóstwo aukcji z tymi konwerterami, ale nigdy nie
    > podają MDA, uznałem więc że to pewnie wynalazek działający z 15 KHz
    > (CGA, EGA), ale z 18 KHz już nie... (MDA).
    U mnie było 20khz i z tym działa, musisz spróbować, duzo zależy też od
    ustawionej rozdzielczości wyjściowej, nie wszytkie konwersje działają,
    dlatego musisz próbować a jest trochę zabawy z kofiguracją.

    > Czy maszyna którą przerabiałeś była oparta właśnie na MDA? Jeśli może to
    Nie wiem tam był bardzo stary wyświetlacz LCD który padł, ale miał po
    drodze konwerter zrobiony na fpga. Do tego fpga dochodziło wideo
    20k/50hz i to wykorzystałem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K