eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywymiana alternatora na inny model › Re: wymiana alternatora na inny model
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Wreith <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana alternatora na inny model
    Date: Mon, 23 Aug 2010 02:04:09 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 34
    Message-ID: <i4sdu1$6a7$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i4r1qa$jfu$1@mx1.internetia.pl>
    <2...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 078088005042.bialystok.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1282521857 6471 78.88.5.42 (23 Aug 2010 00:04:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Aug 2010 00:04:17 +0000 (UTC)
    X-User: 46320d
    In-Reply-To: <2...@4...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2305693
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-08-22 18:20, J.F. pisze:
    > On Sun, 22 Aug 2010 13:27:37 +0200, chriso wrote:
    >> Padł alternator (samochód z silnikiem diesla).
    >> Znalazłem inny tego samego producenta, takie samo mocowanie, też 125 A.
    >> Różni się numerem modelu, jest od nowszej wersji auta z silnikiem
    >> benzynowym.
    >> Czy mogę założyć, czy też będą problemy?
    >
    >
    > Spodziewalbym sie pewnych problemow.
    >
    > kwestia obrotow - diesel sie przecietnie wolnie obraca - nie ma
    > przypadkiem mniejszego kolka pasowego, zeby sie szybciej krecic ?
    >
    > starsze diesle z alternatora karmily obrotomierz.
    >
    > A w ogole wszystko jest aby na pewno takie samo ? To czemu dwa rozne
    > numery


    Bo 2 różne modele samochodu?? Bo kółko pasowe jest oddzielnym elementem??
    Czasami okazuje się,że ta sama część ma kilka różnych numerów
    katalogowych (sprawdzane na przykładzie GM i BMW). Co prawda, alternator
    to nie to samo co wiatrak chłodnicy, ale np. w BMW E46 pomimo różnych
    numerów wiatrak od benzyny bez problemów pracował w dieslu -
    malkontentów stopuję, że nie jest to tylko sam element mechaniczny, ale
    także silniczek i sterownik.
    Jeśli masz możliwość, to obejrzyj sobie obydwa (zwłaszcza mocowania-bo
    tu może być pies pogrzebany), dokładnie spójrz na oznaczenia.
    Jeśli masz możliwość, to skonsultuj się z elektrykiem, a jeśli nie...to
    podłącz i pamiętaj, że nawet w przypadku niekompatybilności, to raczej
    nie wybuchnie.Raczej... :-)
    Pozdrawiam.N

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: