    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana oleju w TDI jak często
    Date: Tue, 13 Apr 2010 09:30:11 +0200

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Postawiłeś tezę, to ją udowodnij. Dlaczego wymagasz od innych, by
    > udowadniali, że nie są wielbłądami?

    Mnie wystarczy, że wiem co i jak, nie muszę nikomu nic udowadniać,
    natomiast jak ktoś nie wiem, zawsze może poczytać lub zasięgnąć porady
    specjalisty. Ja ani mechanikiem ani specjalistą nie jestem, natomiast
    hobbystycznie czytam sporo na temat budowy silników oraz ich obsługi w
    literaturze fachowej.

    --
    krzysiek82