  • Data: 2009-04-27 19:49:50
    Temat: Re: wymienic n70 na co ?
    Od: TGor <g...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Tony pisze:

    > Nie chcąc wywoływać flejma napiszę, iż mam aktualnie przejściowo Toshibę
    > G900 (na czas naprawy mojego codziennego telefonu) i przyzwyczaiłem się do
    > ładowania jej codziennie.

    Wiesz, ja zaczynałem od S6 "power" (co to za power był, do teraz nie
    wiem) i ten przy "puszczaniu strzałek" (rozmowy po 3,66zł) czyli
    sporadycznym (na obecną chwilę) dzwonieniu trzymał do 2 dni.

    Ale potem przesiadka na 6310 i tydzień bez problemu - i stąd moja
    obsesja. Ale po paru zabiegach moja N73 trzyma 4 dni a N95 2 z zapasem.

    To już uznaję za dobry czas. Nie zawsze pamiętam o podłączeniu telefonu
    na czas a N95 już przechodzona i jak widzę 80% wieczorem to ona do
    następnego wieczora nie wytrzyma.

    TG