  • Data: 2018-10-02 09:46:30
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-10-01 o 22:16, J.F. pisze:

    > A kto nam zrobi samochody bez blokady ?

    Na razie wszyscy nam takie robią.
    Pomijając te drogie i szybkie co blokady mają dużo wyżej.

    > Koreanczycy ? W sumie ... czemu nie.

    A jak przestaną to i tak większość u nas nie kupuje nowych
    w salonie tylko "niemiec płakał jak sprzedawał".

    > No, mozemy sobie jeszcze sami zrobic, elektryczne :-)

    W elektrycznych to akurat blokada nieprzydatna.
    Tam są dwie opcje albo szybko i krótko albo wolno
    ale daleko.
    Szybko przetestujesz raz koło domu a potem będziesz
    jeździł jak najwolniej żeby jak najdalej zajechać.

    No i w te polskie elektryki dla kowalskich to ja
    i tak nie wierzę. To że spełnili obietnice w temacie
    500+ nie oznacza że spełnią w innych.
    Na razie to rozmywa się im obietnica niewpuszczania
    emigrantów ze stanem faktycznym.