  • 111. Data: 2010-08-02 22:04:00
    Temat: Re: [wyżalam się] jakiego 'pecha' ma warsiawiak w miedzyzdrojach
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-31 12:17, Michał Gut pisze:

    > Opieprzyli mi nową antene (a raczej bat z cewką) alana 9
    > przykreconego motylkiem, czyms twardym na oko kluczykiem od
    > samochodu porysowali mi samochod od strony chodnika (uszkadzajac
    > tez reklamy ale dzieki temu ocalal lakier pod naklejkami z
    > reklamami),

    Omis, Chorwacja - Parking ala "boisko" ... od groma polaków ...
    wracam z plaży - kluczem/gwoździem/nożem/czemkolwiek - rysa od
    początku do końca auta (rej WE) ... obok ślunzak - żadnych
    strat. Przeszedłem się po parkingu - 6 aut uszkodzonych w ten
    sam sposób - same "warszawskie" nr rejestracyjne.

    Pojebany mamy naród ;)

    6008

  • 112. Data: 2010-08-02 23:30:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-08-02 18:26, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Znajomy właśnie jest w okolicach Splitu - 42 euro za 4 osobowy apartament
    > zarezerwowany w lutym.

    Ano właśnie.
    Jakby nie rezerwował w lutym, to mógłby tylko pomarzyć o tej cenie.

  • 113. Data: 2010-08-02 23:32:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > poza tym recznie rzezbienie przy zmianie trasy to nic fajnego - nie mam
    > paluszkow jak 5cioletnie dziecko, a poza tym zwykle siedzac za kierownica
    > prowadze pojazd a nie dziergam w ekranik wczytujac sie w male literki i
    > celujac palcem. to juz bezpieczniejsze jest pisanie smsow w czasie jazdy.

    No w połączeniu z cb, to już faktycznie wygląda nieco inaczej.
    Niemniej ja jeszcze nigdy nie użyłem tej funkcji, mimo że ją mam.
    Wolę wiedzieć z grubsza gdzie jadę, nawet jakbym miał się po skręcie
    zatrzymać żeby nową trasę ustalić.

  • 114. Data: 2010-08-02 23:35:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Zawsze warto korzystać z informacji z pierwszej ręki :) w takim razie
    > Czarnogóra wraca na tapetę :)

    Pamiętaj jednak, że Ulcinj jest najtańszy w całej MNE, nawet przewodniki to
    potwierdzają - o to mi chodziło z tym "bliżej", że np. w Budvie już problemy
    i ceny mogą być większe.
    A jakby co to służę namiarami na apartamenty w których mieszkałem przy
    Wielkiej Plaży.

    Nie wiem jakie masz karty - ale w MNE jest Euro, więc ja na samych
    przewalutowaniach oszczędzałem 3% w stosunku do kun.

  • 115. Data: 2010-08-02 23:39:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Powód może nie, niemniej nie dziwią mnie porysowane samochody, które
    > blokują przejście, uniemożliwiają normalne przejście np. z wózkiem.
    > Takich mamy dostatek.

    To najwyraźniej mamy dość odmienne poczucie przyzwoitości, bo mnie dziwią.

    --
    ignorance is bliss

  • 116. Data: 2010-08-02 23:46:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Aug 2010 20:33:25 +0200, Cavallino wrote:
    >Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w

    Mam wrazenie ze ostatnio "unikaj zawracania" ma priorytet.

    >A skąd wiesz jaka to długość jest?

    Z CB :-) albo na pale - 5 km

    >Może i nie, ale jeszcze nie spotkałem navi bez tej funkcji.

    Biedronka, tzn Mapa Map Lite.

    >Aczkolwiek w nieznanym terenie nie uważam jej za super przydatną.
    >Zawsze mogę w korku zmienić trasę ręcznie.

    Ale na jaka ? Widzisz ze korek, w prawo prowadzi droga na Zadupie
    Wielkie, albo i bez drogowskazu - skrecasz czy nie ?
    W dodatku najlepiej zdecydowac sie szybko ..

    J.

  • 117. Data: 2010-08-02 23:49:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale na jaka ? Widzisz ze korek, w prawo prowadzi droga na Zadupie
    > Wielkie, albo i bez drogowskazu - skrecasz czy nie ?

    Nie, staram się dowiedzieć jaki długi i jak idzie.
    A w międzyczasie sprawdzam sobie alternatywną trasę na navi.
    Jak trzeba, bo droga ma sens to zawracam.

    Ostatnio takim objazdem wjechałem do Wrocka ul. Czekoladową (jadąc z
    Kłodzka).

  • 118. Data: 2010-08-03 00:20:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 2 Aug 2010 23:49:06 +0200, Cavallino wrote:

    >Nie, staram się dowiedzieć jaki długi i jak idzie.
    >A w międzyczasie sprawdzam sobie alternatywną trasę na navi.

    Upierdliwe na malym ekraniku

    >Jak trzeba, bo droga ma sens to zawracam.

    Moze byc trudno zawrocic.

    >Ostatnio takim objazdem wjechałem do Wrocka ul. Czekoladową (jadąc z
    >Kłodzka).

    No, no, ze udalo ci sie wypatrzec.
    Tyle ze przedostatnio dojechanie do Czekoladowej zajelo mi godzine.
    A moglem zjechac o jeden zjazd wczesniej.

    J.

  • 119. Data: 2010-08-03 00:26:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Upierdliwe na malym ekraniku

    A jak mi wyznaczy 50 km objazd, to nie będzie upierdliwe?
    Zresztą w zwiększeniu skali mapy klawiszem kursora nie widzę nic zbyt
    upierdliwego, zwłaszcza jak i tak już stoję.

    > Moze byc trudno zawrocic.

    Bez przesady, nie jeżdżę TIR-em, tylko kompaktem.

    > No, no, ze udalo ci sie wypatrzec.

    Żeby nie było, ten wjazd nie był zaplanowany, sprawdziłem tylko czy przez
    wsie obok korka jest asfaltowa trasa i pojechałem.
    Dalej nawigacja sama poprowadziła

    > Tyle ze przedostatnio dojechanie do Czekoladowej zajelo mi godzine.

    Od której strony?
    Bo ja później przedostałem się do Klecińskiej w chyba 5 minut.
    Dalej na Poznań wiadomo - bajka.
    A gdyby nie navi, to pewnie stałbym w korku do wahadełka gdzieś na 8-semce
    przez ten czas.
    Tak szybko Wrocławia to w życiu nie przejechałem.
    Tylko w Psarach od razu padłem jak się 40 tką przyszło wlec i poszedłem
    spać.

  • 120. Data: 2010-08-03 00:43:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    J.F. pisze:

    > A co - mowisz ze macie tam taki zwyczaj - pluc na inne samochody ? :-)

    Skad wiesz ze warszawiacy ?

    Pozdrawiam
    Pawel