  • 31. Data: 2011-12-13 09:31:04
    Temat: Re: yamaha super tenere vs bmw r 1200 gsa
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 13-12-2011 10:28, AZ pisze:

    > O i to jest odpowiedz na wszystko. Prosze admina o zamkniecie watka.
    Ale to bylo wiadome od samego poczatku przeciez ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 32. Data: 2011-12-13 09:42:50
    Od: Jarecki <j...@g...com>

    Oba motocykle duże i ciężkie, ale bardzo dobrze nadają się właśnie do tego by
    obładowanymi w miarę wygodnie zapierdalać po świecie. Mają wady, nie nadają się w
    ciężki teren (ale jak trzeba to choćby z pomocą lokalesów przetargasz i przez
    bagno), jak się wypieprzysz to ciężko podnieść, więcej palą. Jednak z drugiej strony
    najlepsze rozwiązanie dla tych, których nie stać na pięć motocykli w garażu, bo i
    autostradą pozapierdalasz, i do miasta się nadają i jak się uprzesz to i przez te
    bagno przejedziesz.
    Nawinąłem trochę km GSem i z wad to jak dla mnie za długi pierwszy bieg - obładowanym
    moto, na agrafkach szutrowych pod górę: albo jesteś wymiataczem i na poślizgu
    zawracasz, albo palisz sprzęgło. Ponoć można zamówić skrzynię z krótszym. Telelever -
    zajebista sprawa, ale na miękkim (piach, błoto) powoduje, że koło topi się w piachu i
    trzeba nieźle zapierdalać, by się dało jechać, co wiąże się z dużą odpornością na
    stres :) Cylindry - hmm, nie wiem czy to taka wada. Kumpel wylądował w rowie, pękła
    pokrywa - poxilina i sprawa załatwiona - pojechał dalej. Z drugiej strony masa innych
    wywrotek i nie było z tym problemu.
    Co do Tenere - bałbym się to wziąć, za krótko na rynku. W GSach wszystko co się miało
    zjebać, już się zjebało a na jakieś tam bolączki jest kupa rozwiązań do zastosowania
    w trasie. Zmiana płynu hamulcowego, jak wiesz jak, to też nie problem i to bez
    specjalnych urządzeń :) Co do elektroniki - nie słyszałem, żeby kogoś zawiodła.

    JareckiB12

  • 33. Data: 2011-12-13 09:55:19
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):

    > O i to jest odpowiedz na wszystko. Prosze admina o zamkniecie watka.

    No nie gadajcie ze moj motocykl robi laske????

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 34. Data: 2011-12-13 12:48:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-13 10:31, Grzegorz Rogala pisze:

    > Ale to bylo wiadome od samego poczatku przeciez ;)

    Przeciez tu juz wszystko bylo.
    Prosze admina o zamkniecie foruma.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 35. Data: 2011-12-13 13:02:20
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    > Przeciez tu juz wszystko bylo.
    > Prosze admina o zamkniecie foruma.
    Przeciez wszystko juz bylo
    prosze admina o zamkniecie swiata.
    Matrix shutdown in 10..9...8..

    --
    pozdr
    Rogal

  • 36. Data: 2011-12-13 17:54:46
    Od: Yeti Siedzinski <y...@s...com>

    On Dec 12, 11:56 pm, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Salon moze byc w usraju ? Bo oni chyba ciagle sprzedaja dr650se, xr 650 :-)

    DR650 chyba jeszcze sprzedaja. XR650L tez. XR650R juz nie :
    ( (zastapili ja 450X o zgrozo)

    Yeti

  • 37. Data: 2011-12-18 20:32:27
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-12 12:18, in article jc4nue$nk9$...@i...gazeta.pl, "de Fresz"
    <d...@N...pl> wrote:

    > parę kkm? 690 faaaaajna, ale raz że ma sporo tak nie lubianej przez
    > Ciebie elektroniki (w tym kompjuter ze specjalnym trybem na gorszą
    > wachę), dwa że zbiornik 12 l w motocyklu wyprawowym, to jakiś smutny
    > żart (a ten sprzęt lubi zachlać w terenie), akcesoryjne kosztują jakiś
    > drobny tyś, rzecz jasna ojro.

    Nie trzeba od razu kupowac oryginalnych akcesoriow ktm'a.
    Zreszta jesli ktos powaznie mysli o 690 na kilka sezonow
    jako motocykl wyprawowy to i tak taniej wyjdzie zainwestowac w zbiornik plus
    kufry niz kupowac jakas przereklamowana, ciezka, droga bmw, z mega drogimi
    przegladami, akcesoriami itd., i do tego nadajaca sie tylko na asfalt.
    Nie oszukujmy sie. GS nadaje sie na asfalt i lekki off-road, a do jazdy w
    takich warunkach to ja wole GSXR1000 (przynajmniej "cos sie" tam dzieje).
    GS jest dobry dla starych Niemcow, ktorzy uwierzyli w caly ten marketing i
    mysla, ze rzeczywiscie uprawiaja offroad bo wjechali na sciezke w lesie.
    Wywal sie samemu taka krowa w glebokim, sliskim blocie. 690 sam
    przeniesiesz, podniesiesz, zero stresu, a do tego jest gleboodporny.
    Zaparkowac w srodku hotelu tez zaden problem, bo wszedzie sie zmiesci przez
    drzwi, a to tez jest wazne w krajach niezbyt bezpiecznych.

    Pamietam wlasnie Gsy z wyjazdu do Rumunii, alez oni smigali po asfalcie,
    wyprzedzali mnie jak dzicy, tylko ze potem stawali na skraju drogi zeby
    zrobic sobie fotke z fajnym widoczkiem, i tyle go "zwiedzili", a ja
    "wjezdzalem w ten widoczek" i rzeczywiscie go "smakowalem" :).

    > No i powiem szczerze, trasa do powiedzmy
    > Maroka

    Do Maroka to najlepszy jest GSXR1000 :P.

    >z przelotową ~120 to jak dla mnie słaboprzeciętna przyjemność. I
    > to w jedną osobę, a są tacy, którzy by chcieli we dwójkę.

    A tu to sie z Toba nie zgodze. Zrobilem trase 4500 km na 690 we dwojke po
    Rumunii i lepszego moto nie mialem.

    W ten sposob myslac, to lepiej po prostu kupic bilet na wizzair i bedzie
    jeszcze szybciej :)

    Pozdrawiam znow po dlugiej przerwie :)
    Tomek K.(3city)
    GSXR1 & 690

  • 38. Data: 2011-12-18 20:43:28
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-12 14:00, in article jc4ttn$ar5$...@n...icm.edu.pl, "Grzegorz
    Rogala" <a...@s...o2.pl> wrote:

    > No jasne, ale nie jest to warunek brzegowy, ze w motocyklu wyprawowym
    > musisz miec zbiornik 25l+.

    Dokladnie. Przykladowo 690 delikatnie traktowana spali 4l/100 (z pelnym
    obciazeniem - dwie osoby plus dwie torby), czyli teoretycznie zasieg mam
    300km na zbiorniku, a to nie jest zle. Zreszta jaki problem w takiej 690
    zalozyc wiekszy bak ?

    > Jakos mnie to nie przekonuje ;)

    Mnie tez nie :)

    > Nadal sie upieram ze "normalne" zawieszenie z kateema objedzie to coz z
    > bmw wszedzie ;P

    Dobrze gadasz :)

    > Majac w perspektywie polroczny urlop? mialbym na to wyjebane.

    Znowu dobrze gadasz :). Tzn w sensie urlopu i predkosci max.
    Po co mi jechac wiecej jak 120? Po to ma sie urlop, zeby sie nigdzie nie
    spieszyc. Jesli nawet na urlopie mialbym sie spieszyc, to ja dziekuje,
    postoje.

    > No i wlasnie dochodzi do tego, ze albo teren albo asfalt, tytulowe
    > Maroko zrobilbym dzisiaj wlasnie taka 400 zapakowana na busa czy lawete.

    Nieeeee no, starzejesz sie :(, nie myslalem, ze od Ciebie kiedykolwiek
    uslysze/przeczytam o lawecie ;-) (nastepny etap to HD? ;-) . To nie lepiej
    juz wtedy sprzedac motocykl i kupic jakas przerobiona vitare ?

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    GSXR1 & 690

  • 39. Data: 2011-12-18 21:07:12
    Od: tk3city <t...@p...fm>

    On 11-12-12 01:11, in article jc3gs6$ihf$...@i...gazeta.pl, "marider"
    <2...@g...pl> wrote:

    > Nie pitol, ja bym ssal nowa XTZ660 i kilka dodatkow,

    A jechales XTZ660, ze tak zachwalasz? :)
    Ja generalnie nie znam sie na motocyklach, bo od paru dobrych lat przestalem
    czytac gazety i testy motocyklowe o rzekomo dlugodystansowych sprawdzianach
    w ktorych pan redaktor podnieca sie ze na dystansie 20 tys km nic sie nie
    zepsulo. Przed zakupem motocykla najlepiej przejsc sie do salonow glownych
    producentow i samemu przetestowac sobie motocykle. Przed zakupem GSXeRa
    najpierw przejechalem sie zachwalana honda cbr - myslalem, ze zasne, a z
    kolei gsxr od 5 lat mnie zadziwia, przed zakupem 690, sprawdzilem rowniez
    xtz660, wtedy (to jest w 2010) nie mialo to ani silnika (niecale 50KM), ani
    zawieszenia....no chyba ze teraz cos nowego urodzilo sie ?

    A i tak wszystko jest kwestia indywidualnego spojrzenia na swiat.

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)
    GSXR1 & 690

  • 40. Data: 2011-12-18 21:09:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-18, tk3city <t...@p...fm> wrote:

    > A jechales XTZ660, ze tak zachwalasz? :)

    Ogladal ulotkie od dilera.

    --
    Artur
    ZZR 1200