    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 28 Mar 2013 09:33:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: zadanie z netu
    From: firr <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2013 17:15:55 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    > @prędkość. Mamy też inną złożoność:)
    >
    > Przy odpowiednich założeniach o statystyce, czyli jak funkcja
    >
    > mieszajaca jest dobra.

    > Ojtam, realokujesz do większej. Vector robi to samo. Tutaj
    >
    > pewnie tylko raz jeszcze musisz policzy.

    > Inaczej, drzewa bez jekiegoś systemu równoważenia nie są
    >
    > w ogole do rozpatrywania jako ogólny kontener:)

    no dobra ale konkretniej - powiedzmy ze ciekaw
    jestem wlasnie jak robiloby sie to przy
    pomocy tej tablicy haszujacej

    1) o ile rozumiem jak ta tablica haszujaca jest
    robiona na zwyklej tablicy to jej rozmiar jest dosyc bolasty i jest odpowiedni
    wielkosci hasza

    np hasz 20 bitów - tablica 1 MB ???

    2) drugi problem - jak z danym haszem jest
    kojarzona lista sów, powiedzmy ze krzesło i hipopotam daja jednego hasza 777889 to
    chyba musza
    siedziec tam obok w postaci listy ?

    ???