  • 1. Data: 2012-10-06 15:09:51
    Temat: zajebisty pomysł.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    http://moto.onet.pl/1668702,1,fotoradar-ze-znizka,ar
    tykul.html?node=6

    czyli jak w 21 dni zapłacisz mandat za przekroczenie prędkości, to nie
    będzie punktów karnych :D
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-10-06 15:22:17
    Temat: Re: zajebisty pomysł.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** megrims pisze tak:

    > czyli jak w 21 dni zapłacisz mandat za przekroczenie prędkości, to
    > nie będzie punktów karnych :D

    zajobisty to byłby taki

    jeśli przez rok Cię nie sfotografujemy
    dostaniesz 1000zł

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-10-06 15:26:19
    Od: tÎż

    megrims wrote:

    > czyli jak w 21 dni zapłacisz mandat za przekroczenie prędkości, to nie
    > będzie punktów karnych :D

    "Propozycje GITD budzą sprzeciw funkcjonariuszy policji. "Punkty karne są
    głównym straszakiem. Nie możemy wprowadzać uproszczeń. Polskie prawo nie
    polega na organizowaniu promocji" - komentuje podinsp. Robert Piwowarczyk
    ze śląskiej drogówki."

    I nic dziwnego, bo nie da się już brać w łapę za niewpisywanie
    "punkcików". Albo trzeba będzie brać dużo mniej.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-10-06 15:27:10
    Od: tÎż

  • 5. Data: 2012-10-06 15:27:53
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > jeśli przez rok Cię nie sfotografujemy dostaniesz 1000zł

    Jestem za, przerejestruje auta na babcię, a sam będę inkasował nagrody. :D

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-10-06 15:30:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 06.10.2012 15:22, PiteR pisze:

    > zajobisty to byłby taki
    >
    > jeśli przez rok Cię nie sfotografujemy
    > dostaniesz 1000zł

    Wystarczy jedno Wasze zdanie, abym postawił diamenty przeciw orzechom,
    że dla Was, kolizja(wypadek) wiąże się ze skokiem adrenaliny, a nie ze
    śmiercią kogoś bliskiego....

    ToMasz

  • 7. Data: 2012-10-06 15:32:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Jestem za, przerejestruje auta na babcię, a sam będę inkasował
    > nagrody. :D

    zainkasujesz babciowe ale w końcu połasisz się na swój tysiaczek ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2012-10-06 15:38:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ToMasz pisze tak:

    > Wystarczy jedno Wasze zdanie, abym postawił diamenty przeciw
    > orzechom, że dla Was, kolizja(wypadek) wiąże się ze skokiem
    > adrenaliny, a nie ze śmiercią kogoś bliskiego....

    Ale dlaczego pod moim postem? Ja jestem trolem więc nie wiadomo z czym
    się dla mnie wiąże bo zawsze kłamię. No prawie zawsze ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 9. Data: 2012-10-06 15:40:56
    Od: tÎż

    PiteR wrote:

    > zainkasujesz babciowe ale w końcu połasisz się na swój tysiaczek ;)

    To nie tak. Babcia będzie płacić za zdjęcia. Ja będę inkasował
    tysiaczki. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 10. Data: 2012-10-06 15:42:09
    Od: tÎż

    ToMasz wrote:

    > Wystarczy jedno Wasze zdanie, abym postawił diamenty przeciw orzechom,
    > że dla Was, kolizja(wypadek) wiąże się ze skokiem adrenaliny, a nie ze
    > śmiercią kogoś bliskiego....

    Ja w ciągu ostatnich 3 lat rozbiłem lekko dwa auta i nawet adrenaliny nie
    pamiętam. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??