  • Data: 2009-11-24 09:28:10
    Temat: Re: zaklocenia odbioru radia w samochodzie
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    bratPit[pr] schrieb:

    > kurde :/ jak ja mało wiem, utlenia się ?

    nie utlenia się, ale sypie ;-). Konkretnie jest to przemiana alotropowa
    cyny beta na cyne alfa. Zwieksza się objętość i kruchość spoiwa i przez
    to jego opór. Co prawda domieszka ołowiu trochę temu przeszkadza, ale za
    to atmosfera polskiej zimy bardzo pomaga (niska temperatura, sole amonu
    i chloru z wilgocią itd). Potem włazi toto do spoiwa i dalej masz
    reakcje chemiczne i połączenie idzie się kochać.

    Waldek