  • 1. Data: 2011-07-26 17:15:25
    Temat: Re: zakup 7-miejscowego vana
    Od: f...@o...pl

    Czytalem rozpiske silnikow 1.9 TDI i na rozpisce bylo napisane, ze 1.9 TDI
    116KM to wlasnie AUY.
    Po przeczytaniu postow tutaj (ze AUY jest stary) myslalem ze silnik ten jest
    przeszczepiony do tego samochodu, ale jednak nie. Owszem, wiekszosc
    oferowanych Sharanow/alhambr jest z silnikiem 140KM (nie wiem czy CR), ale na
    20 znalazlo sie 4 z silnikiem 116KM wlasnie.

    O silnikach 140KM czytalem za lubia pekac glowice itp, dlatego wole 1.9 TDI.
    Demonem predkosci i tak nie bede.

    Flyte

  • 2. Data: 2011-07-27 08:08:08
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na
    > 20 znalazlo sie 4 z silnikiem 116KM wlasnie.

    Ludzie ściemniają, albo silnik po modyfikacji softu (w Niemczech trzeba
    podobno to zgłaszać), jeśli to były 1,9 to pewnie 105KM, poza tym jest jakaś
    wersja 2,0 do wołów roboczych i ma ona 110KM (nie wiem czy stosowali ją w
    Alhambrach)

    > O silnikach 140KM czytalem za lubia pekac glowice itp, dlatego wole 1.9
    > TDI.
    > Demonem predkosci i tak nie bede.

    Akurat osiągi zdrowego 1,9 105KM mozna sporo poprawić modyfikacją softu w
    okolice ponad 140KM.

  • 3. Data: 2011-07-27 10:22:16
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Akurat osiągi zdrowego 1,9 105KM mozna sporo poprawić modyfikacją softu
    > w okolice ponad 140KM.

    Sprzęgło nie wytrzyma.

  • 4. Data: 2011-07-27 10:23:22
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Akurat osiągi zdrowego 1,9 105KM mozna sporo poprawić modyfikacją softu
    > w okolice ponad 140KM.

    Ponad 140 to sprzęgło nie wytrzyma. Realnie ze 105 można jakieś 130
    zrobić. Z mojego AUY mam 143 KM / 370 Nm zrobione.

  • 5. Data: 2011-07-28 09:01:52
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

    > Ponad 140 to sprzęgło nie wytrzyma. Realnie ze 105 można jakieś 130
    > zrobić. Z mojego AUY mam 143 KM / 370 Nm zrobione.

    Tak się chwalą tunerzy. Zakładam, że są fachowcami i wiedzą co robią. Ja nie
    wiem jak dobrze i jak długo to potem jeździ. ;)