  • Data: 2016-08-27 08:37:07
    Temat: Re: zalałbym sobie...
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-27 o 02:25, sundayman pisze:

    > taa. Z tego wynika, że raczej faktycznie to kłopot z tym klejem...
    > A co do eksperymentów... Właśnie siedzę cokolwiek załamany, po
    > eksperymentach z żywicą z TME (Huntsman Ep118).
    >
    > Po pierwsze żywica jest ekstremalnie rzadka.
    > Przecieka przez szczeliny prawie niewidoczne. Masakra.
    >
    > Po drugie - faktycznie jest niebieska - ale przy niewielkiej warstwie (
    > może rzędy 0.5mm) już jest prawie przezroczysta.
    >
    > Czyli - musisz mieć szczelny pojemnik z PCB. I wystarczająco głęboko,
    > żeby ładnie zalać. W moim przypadku z oboma warunkami jest kłopot.
> [...]

    Ja się jeszcze zastanawiałem nad plastikiem plus żywicą, tzn najpierw
    plastik, a na to jakaś masa, wtedy może mogłaby być nieco bardziej
    agresywna, ale to takie "rozmyślania przy łowieniu" ;)
    Problemów przy tym parę by było, bo z jednej strony plastik musiałby
    pewnie uszczelnić wszystko, a po drugie to coś nakładane na niego po
    pierwsze nie uszkodzić tegoż, a po drugie trzymać się.

    Pozdrawiam

    DD