  • Data: 2016-08-27 02:25:42
    Temat: Re: zalałbym sobie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wracając do rzeczy. Amerykanie mają takie powiedzenie, w laboratorium na
    > uczelni wygląda może dziwnie, ale jest w nim głęboki sens: "The lab is
    > no place for experiments".
    > Chyba nie tylko "the lab"...

    taa. Z tego wynika, że raczej faktycznie to kłopot z tym klejem...
    A co do eksperymentów... Właśnie siedzę cokolwiek załamany, po
    eksperymentach z żywicą z TME (Huntsman Ep118).

    Po pierwsze żywica jest ekstremalnie rzadka.
    Przecieka przez szczeliny prawie niewidoczne. Masakra.

    Po drugie - faktycznie jest niebieska - ale przy niewielkiej warstwie (
    może rzędy 0.5mm) już jest prawie przezroczysta.

    Czyli - musisz mieć szczelny pojemnik z PCB. I wystarczająco głęboko,
    żeby ładnie zalać. W moim przypadku z oboma warunkami jest kłopot.
    Nie wiem jeszcze jak z jakością tej żywicu po zestaleniu, bo dopiero
    minęła godzina od zalania i na razie żywica jest na etapie wstępnego
    sieciowania.

    Niestety z braku czasu będę musiał na razie pozostać przy pomalowaniu
    PCB plastikiem70...

    Wrócę oczywiście do zagadnienia, ale dopiero przy następnej serii...

    ---
    Avast.