  • 1. Data: 2011-08-08 10:35:39
    Temat: zamek cyfrowy na pastylki Dallas
    Od: s...@f...pl

    Czesc,

    potrzebujemy kupic do bloku zamek cyfrowy do sterowania ryglem od
    istniejacego juz domofonu. Szukam gotowego urzadzenia do kupienia i
    zamontowania.

    zalozenia:

    - breloki z pastylkami Dallas
    - przy domofonie sam czytnik pastylek (i ew. klawiatura)
    - programowanie najlepiej z komputera (w ostatecznosci za pomoca
    pastylki master).
    - fajnie, jakby byla rejestracja "odbic" np. we flashu.

    Macie jakies sprawdzone urzadzenia, namiary na oferty

    A jezeli nie pastylki Dallas, to moze cos na male piloty radiowe
    (pilot z jednym guzikiem, ale kazdy inny kod aby dalo sie tym jakos
    zarzadzac).

  • 2. Data: 2011-08-08 10:47:00
    Temat: Re: zamek cyfrowy na pastylki Dallas
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 08.08.2011 12:35, s...@f...pl pisze:
> [...]
    >
    > A jezeli nie pastylki Dallas, to moze cos na male piloty radiowe
    > (pilot z jednym guzikiem, ale kazdy inny kod aby dalo sie tym jakos

    Poczytaj o "kontrola dostępu"
    czytniki kart(mogą też być breloczki czy coś podobnego), mogą to być
    zwykłe karty z indywidualnym numerem seryjnym, po którym to system
    rozpoznaje kartę, mogą też być takie na których sobie coś programujesz.
    Czytników jest cała masa, od najprostszych, wszystkoodpornych, takich z
    klawiaturą, do terminali z linuxem na pokładzie kamerą, czytnikiem
    odcisków palca, kolorowym wyświetlaczem skanerem kodów kreskowych,
    skanerem dłoni i co sobie tylko wymyślisz.
    Ceny różne.
    Programowanie systemu w dwojaki sposób, albo jako admin dodajesz kartę
    na terminalu, autoryzując swoją kartą, albo przez aplikacje.
    Można używać prostych aplikacji dołączanych do terminali(nie zawsze
    jest) albo kupić jakiś autorski produkt.
    Odczytywanie zdarzeń też na kilka sposobów, albo można zaczytać
    zdarzenia na pendrive (terminale mają port) albo aplikacją przez sieć.
    Tu też jest różnica, bo można terminale zapiąć bezpośrednio do sieci
    LAN, albo gadać z nimi przez RS-485

    Można poustawiać na takim terminalu kto i kiedy może wchodzić, w jakich
    godzinach, w jakich dniach tygodnia itp.
    Można weryfikować osobę w różny sposób, np sama karta/pin/odcisk palca,
    albo różne ich kombinacje.

  • 3. Data: 2011-08-08 11:17:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik <s...@f...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > A jezeli nie pastylki Dallas, to moze cos na male piloty radiowe
    > (pilot z jednym guzikiem, ale kazdy inny kod aby dalo sie tym jakos

    Czy musza byc pastylki? Wygodniejsze sa breloki zblizeniowe.

    http://www.corral.pl/vmchk/kontrola-dostepu/view-all
    -productshtml.html

    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu.html

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2011-08-08 11:37:45
    Od: s...@f...pl

    On Mon, 8 Aug 2011 13:17:05 +0200, "yabba"
    <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    >Uzytkownik <s...@f...pl> napisal w wiadomosci

    >Czy musza byc pastylki? Wygodniejsze sa breloki zblizeniowe.

    ale czytniki sa chyba mniejsze w przypadku pastylek Dallas, bo tam
    odczyt "pradem" po wlozeniu breloka. W przypadku zblizeniowych to musi
    byc petla anteny!

    >http://www.corral.pl/vmchk/kontrola-dostepu/view-al
    l-productshtml.html

    >http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-
    dostepu.html

    a te breloki to sa trwale mechanicznie? To musialoby byc "gniotsja nie
    lamiotsja" Wiecej trwalego plastiku.

  • 5. Data: 2011-08-08 11:56:16
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    http://www.macronet.man.pl

  • 6. Data: 2011-08-08 12:11:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > ale czytniki sa chyba mniejsze w przypadku pastylek Dallas, bo tam
    > odczyt "pradem" po wlozeniu breloka. W przypadku zblizeniowych to musi
    > byc petla anteny!

    To fakt. Najmniejszy wymiar czytnika z obudowa jaki widzialem byl troche
    mniejszy niz paczka papierosów.

    ll-productshtml.html

    -dostepu.html

    > a te breloki to sa trwale mechanicznie? To musialoby byc "gniotsja nie
    > lamiotsja" Wiecej trwalego plastiku.

    Brelok ma wymiary monety 2 zl z uchem do zaczepienia na kólku od kluczy.
    Setki osób nosza to po kieszeniach i torebkach i breloki wytrzymuja po kilka
    lat. Karty zblizeniowe latwiej sie uszkadzaja.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 7. Data: 2011-08-08 13:31:33
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]

    Setki osób nosza to po kieszeniach i torebkach i breloki wytrzymuja po kilka
    lat. Karty zblizeniowe latwiej sie uszkadzaja.

    zatem, masz brelok zbliżeniowy...
    odporny jak brelok a standardowy i uniwersalny jak karta

    przypadkowo, trudno go uszkodzić

    http://www.abaks-system.pl/EMKF_1_Brelok_zblizeniowy
    _EM_125_kHz-1481.html

  • 8. Data: 2011-08-08 17:11:45
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    >
    > A jezeli nie pastylki Dallas, to moze cos na male piloty radiowe
    > (pilot z jednym guzikiem, ale kazdy inny kod aby dalo sie tym jakos

    tedzień temu zamówiłem takie coś w chinach. jak poczekasz, to dam znać
    jak sie zachowuje.
    10 pastylek+ kod z klawiatury, cena 40zł

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-08-08 20:24:49
    Od: s...@f...pl

    On Mon, 08 Aug 2011 19:11:45 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >tedzień temu zamówiłem takie coś w chinach. jak poczekasz, to dam znać
    >jak sie zachowuje.
    >10 pastylek+ kod z klawiatury, cena 40zł

    to dlaczego nic nie pisales, ze bedziesz zamawial (:-), chetnie bym
    sie podlaczyl.

  • 10. Data: 2011-08-09 15:05:44
    Od: "ciepelko.pl" <s...@c...pl.invalid>

    Uzytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Brelok ma wymiary monety 2 zl z uchem do zaczepienia na kólku od kluczy.
    > Setki osób nosza to po kieszeniach i torebkach i breloki wytrzymuja po
    > kilka lat. Karty zblizeniowe latwiej sie uszkadzaja.

    W brelokach miesza sie transpondery z antena. Sa takze zegarki z tym.