  • 11. Data: 2015-08-29 17:55:02
    Temat: Re: zasilacz 12V+5V molex
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    użytkownik Budzik napisał:
    > Moze wtedy miałes zaznaczone: szukaj w opisach?

    Zaznacza się "Szukaj TEŻ/TAKŻE w opisach"

    użytkownik platformowe głupki napisał:
    > poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    > molex, ale nie jestem w stanie znaleźć na allegro, Ktoś pomoże?

    Taki zasilacz rzeczywiście jest chyba trudno znaleźć na Allegro, gdyż nie bardzo
    wiadomo komu i do czego byłby on potrzebny. Bez najmniejszego problemu można go
    natomiast kupić w sprzedaży wiązanej z tzw. adapterem. Wystarczy w wyszukiwarce
    wpisać ATA SATA USB.

  • 12. Data: 2015-08-29 19:09:52
    Od: Jacek/Jaco/Jakubowski <j...@p...fm>

    > poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    > molex, ale nie jestem w stannie znaleźć na allegro, Ktoś pomoże?

    Słabo szukasz :-)

    http://allegro.pl/adapter-usb-ide-sata-dysk-hdd-2-5-
    3-5-zasilacz-i5586869173.html

    28zł
    W zestawie:

    adapter SATA/ATA -> USB
    zasilacz sieciowy z gniazdem MOLEX
    kabelek SATA
    kabel/przejściówka MOLEX > SATA
    kabelek USB - mini USB
    kabel zasilający
    Całość zapakowana w kolorowe, estetyczne pudełko

    http://allegro.pl/zasilacz-do-dyskow-apd12v-2a-5v-2a
    -4-pin-f-vat-i5481079385.html
    15zł
    zasilacz do dysków APD12V 2A / 5V-2A 4-PIN
    - tylko trzeba sobie przelutować wtyczkę albo znaleźć jakąś przejściówkę
    na molex

    http://allegro.pl/zasilacz-do-dyskow-storex-12v-2a-5
    v-2a-4-pin-fv-i5497489071.html
    19zł
    i jak wyżej

    itd.

    Wpisz po prostu "zasilacz do dysków"

    Pozdr.

    --
    Jacek /Jaco/ Jakubowski

  • 13. Data: 2015-08-29 19:37:52
    Od: Jacek/Jaco/Jakubowski <j...@p...fm>

    > poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    > molex, ale nie jestem w stannie znaleźć na allegro, Ktoś pomoże?

    Wpisz: "zasilacz do dysku"

    Pozdr.

    JJ

  • 14. Data: 2015-08-29 20:03:37
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-08-29 16:59, Leszek K. wrote:

    > A co za różnica? Tam też kupujesz za złotówki. I wysyłka za darmo.

    Różnica nawet 2 i pół miesiąca życia.

  • 15. Data: 2015-08-29 21:21:18
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 20:03:37 +0200, ww napisał(a):

    > Różnica nawet 2 i pół miesiąca życia.

    Kilkanaście zakupów u nich robiłem. Średnio 2 tyg. Raz się zdążyło 3 z
    haczykiem.

  • 16. Data: 2015-08-29 21:30:32
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-08-29 21:21, Leszek K. wrote:

    > Kilkanaście zakupów u nich robiłem. Średnio 2 tyg. Raz się zdążyło 3 z
    > haczykiem.

    Ja nie robiłem zakupów "u nich" ale zamawiałem już pewne około setki paczek
    przez China Post, Hong-Kong Post, Singapore Post. Czas dostarczenia potrafi
    często przekroczyć 2 miesiące. Bywa oczywiście szybciej ale 2 tygodnie to
    rzadkość a średnia jest raczej powyżej miesiąca. Za to najszybciej była
    paczka
    rejestrowana z HobbyKing. W piątek chyba zamówiłem, w poniedziałek
    oznaczyli jak wysłaną, w piątek była u mnie.

  • 17. Data: 2015-08-29 21:51:37
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-08-29 o 21:30, ww pisze:
> [...]
    > rejestrowana z HobbyKing. W piątek chyba zamówiłem, w poniedziałek
    > oznaczyli jak wysłaną, w piątek była u mnie.
    Zamawiam kilkanaście w roku. 90% idzie poniżej 3 tyg. Najdłużej czekałem
    5-6 tygodni, zdarzyło się może ze dwa razy. Na 30 paczek jedna nie
    dotarła. Piszę o tych z darmową wysyłką oczywiście więc bardzo małej
    wartości.

  • 18. Data: 2015-08-30 01:30:09
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    platformowe głupki wrote in <news:mrqi0r$qcv$1@node1.news.atman.pl>
    > poszukuję od dłuższego czasu zasilacza do dysków twardych ze złączem
    > molex

    Mozesz kupic w zestawie z kontrolerem USB do dyskow. Allegro -> "usb sata".
    Podobno jednak zasilacze ta sa bardzo awaryjne, szybko sie przegrzewaja.
    Uzytkownicy Raspberry Pi na nie narzekali.
    www.betelgeza.ziomber.eu/photo/11/MOLEX-4pin-DC5.5-2
    .5mm.jpg

    Lepiej poszukaj zasilacz do XBOX 360, tylko on daje niewielkie natezenie na
    5V.
    http://teamreprap.blogspot.com/2011/10/frugally-powe
    ring-heated-bed.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 19. Data: 2015-08-30 08:12:53
    Od: ww <w...@o...pl>

    On 2015-08-29 21:51, Jawi wrote:
> [...]
    > czekałem 5-6 tygodni, zdarzyło się może ze dwa razy. Na 30 paczek
    > jedna nie dotarła. Piszę o tych z darmową wysyłką oczywiście więc

    No to ja mam chyba strasznego pecha. Zwykle szybko zaczynam się
    niecierpliwić więc
    sprawdzam te daty zamówień dokładnie i wiem ile to u mnie trwa. A jak
    się jeszce
    trafi na te ich święta między lutym a marcem...

  • 20. Data: 2015-08-30 13:34:52
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    >o to chodzi właśnie
    > ale coś na allegro, wyszukiwarka nie radzi sobie z "zasilacz molex"?

    Cos w tym guście ? :

    http://allegro.pl/usb-2-0-ide-adapter-2-5-3-5-sata-z
    asilacz-i5438603844.html
    http://allegro.pl/adapter-hdd-ide-pata-2-5-3-5-usb-2