  • 21. Data: 2015-08-31 17:56:01
    Temat: Re: zasilacz 12V+5V molex
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    wiecie Panowie, miesiąc temu jak wpisałem "zasilacz molex" miałem 1000
    aukcji, dziś nie mam żadnej, nie rozumiem co się stało... to znaczy
    rozumiem, na allegro pojawiła się koalicja po/eu...

  • 22. Data: 2015-08-31 18:17:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak, tylko only power supply ;)

  • 23. Data: 2015-08-31 21:11:38
    Od: TurboPascal <t...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 sierpnia 2015 17:56:11 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > wiecie Panowie, miesiąc temu jak wpisałem "zasilacz molex" miałem 1000
    > aukcji, dziś nie mam żadnej, nie rozumiem co się stało... to znaczy
    > rozumiem, na allegro pojawiła się koalicja po/eu...

    Kolego, niestety spóźniłeś się. Ostatni zasilacz MOLEX sprzedany został 17 sierpnia
    za 12 zł: http://allegro.pl/zasilacz-do-dyskow-ide-molex-5v-12
    v-2a-i5569990257.html

  • 24. Data: 2015-10-11 21:45:42
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    platformowe głupki wrote in <news:mrqi0r$qcv$1@node1.news.atman.pl>
    > poszukuję zasilacza do dysków twardych ze złączem molex

    Ostatnio przez kilkadzieciat minut zasilalem "elektrownia" z zestawu
    R-DRIVER III USB 2.0 TO SATA IDE dysk Seagate Barracuda 7200.12 500GB.
    Zasilacz (HYJK-3018) bardzo mocno sie nagrzal, az wylaczylem go w obawie o
    uszkodzenie.

    Jak juz wczesniej wspomnialem, grono uzytkownikow Raspberry Pi rowniez
    mowilo o przegrzewaniu sie go, co bardzo szybko doprowadza do awarii.

    Stanowczo odradzam zakup tego zasilacza do pracy ciaglej i przy wiekszym
    obciazeniu!
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info