    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zastosowanie samochodu znamy że ?
    Date: Tue, 7 Sep 2010 07:57:02 +0200

    news:4c85ce92$0$27042$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jackare

    > Jest ofiarą sporego momentu obrotowego na niskich obrotach. W tak
    > strojonym silniku podczas spokojnej jazdy ma się wrażenie zapasu
    > "mocy" (coś jak w dieslach). Niestety tego zapasu nie ma o czym
    > przekonałby się przy pierwszej próbie wyprzedzenia kilku TIR-ów, czego
    > zapewne nie spróbował. ;-)

    Jesli mówisz o redukcji na 2,3, podejściu pod czerwone pole to rzeczywiscie
    nie poczuje się zapasu. Jednak nie kazdy lubi taką jazdę. Ja np wolę kiedy
    auto mi się "zbierze" od 2-3 tys. Chce przez to powiedzieć że wolę mieć do
    dyspozycji sporo mocy na niższych obrotach niż przy 6200 obr które poczuję
    tylko na max obrotach.