  • Data: 2017-02-24 21:40:42
    Temat: Re: zatrzymywanie się na zielonej strzałce
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.02.2017 o 20:49, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Jeszcze nie spotkałem inaczej działającej, niż te, jak opisałem, ale
    > czujność zawsze zalecana, nawet jak się ma pierwszeństwo.

    Różne już widywałem. Nie zawsze podejmuję się analizy jak one działają:)
    Bezpieczniej obecnie przyjąć, że CHGW, niż że to "klasyczna" zielona
    strzałka.

    > Zdaje się, że przez ostatnie kilkanaście lat był jeden przypadek
    > potrącenia pieszego na zielonej strzałce. Bez poważniejszych obrażeń.

    Oj znacznie więcej. Na przykład jakiś tydzień temu w Warszawie pieszy
    wszedł... dosłownie w ciężarówkę. Niestety skutecznie. W Warszawie
    kojarzę kilka wypadków z ciężarówkami na zlonej strzałce, więc napewno
    więcej niż jeden.

    Shrek