  • 31. Data: 2010-08-30 13:22:49
    Temat: Re: żenująca wydajność w grach
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message
    news:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.com...

    > Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
    > ,,moja'' racja jest bardziej ;)

    A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem?

    http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-536
    92.html

    Post Jerry H z Apr28-06, 10:43 AM

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-08-30 13:23:00
    Od: "lato" <l...@w...pl>

    skoro cs tnie to winny jest soft a nie sprzęt...

  • 33. Data: 2010-08-30 13:27:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > q6600, 2gb ddr, ati 2600xt, win7 64 bit
    > byle cs 1.6 mi się tnie i spada wydajność do 25 klatek na sekunde
    > na opengl trochę lepiej do 40-50
    > na d3d do 25 klatek
    >
    > stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze
    > strony ati

    Jaka plyta glowna? Do niektorych dolaczane jest oprogramowanie obnizajace
    taktowanie, kiedy sprzet nie jest mocno obciazony. Mialem juz przypadki,
    kiedy w takich grach (szczegolnie starszych) CPU faktycznie nie byl mocno
    obiciazony i przez to calosc pracowala na pol gwizdka, lacznie z pamieciami,
    FSB itd.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 34. Data: 2010-08-30 13:52:22
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    W dniu 29-08-2010 23:17, konieczko pisze:

    > Nastepny parch sie odezwal. Ilu bedzie nastepnych poldebili TVN'u ?

    Zamilcz chamusiu, przeproś i s....aj dziadu

  • 35. Data: 2010-08-30 13:58:14
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na d3d do 25 klatek
    >
    > stery niby najnowsze, a może trzeba starsze lub jakieś tuninogwane nie ze

    2600xt to niestety kapeć jeśli chodzi o wydajność. Z resztą karta sprzed
    około 3 lat więc niczego bym się po niej nie spodziewał.

  • 36. Data: 2010-08-30 14:50:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "qwerty"
    >
    > Kurczę, do ciekawej szkoły chodziłeś, jeśli mierzyło się w niej napięcie
    > w hercach.

    Mój błąd. Oczywiście częstotliwość. Tak to jest jak myśli się o jednym, pisze
    się o drugim.

  • 37. Data: 2010-08-30 14:52:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.
    com...
    > Eeeee, za łatwe, wytłumacz dlaczego 50Hz a nie 60Hz inaczej niż tym że
    > ,,moja'' racja jest bardziej ;)

    Po części związane jest ze źródłem światła.

  • 38. Data: 2010-08-30 15:14:42
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 30 Aug 2010 14:22:49 +0100, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    >"Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> wrote in message

    >A wiesz, ze sam kiedys sie zastanawialem?
    >

    >http://www.physicsforums.com/archive/index.php/t-53
    692.html

    >Post Jerry H z Apr28-06, 10:43 AM

    Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie
    podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonych
    pozycjach.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 39. Data: 2010-08-30 15:17:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:3m2n76ltoap2drejmboj2v6eo3mlqcc68u@4ax.
    com...

    > Po części związane jest ze źródłem światła.

    W stanach inne slonce maja? :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 40. Data: 2010-08-30 15:17:19
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    3692.html

    > Hi hi, ale to dokładnie pokazuje, że decyzje podejmowano na zasadzie
    > podłęczenie obu systemów to i strony się okopały na z góry upatrzonych
    > pozycjach.

    Jak najbardziej, podeslalem jako ciekawostke :)

    Pozdrawiam
    Kamil