  • 101. Data: 2013-07-03 19:46:54
    Temat: Re: zestaw dla inz
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Filip" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Jest dokładnie tak jak mówi sheikh. Ja odpalałem ps 7.0 na 512 mb ramu i
    > hulał.

    Normalna praca:
    Virtualbox (tylko 1 wirtualny komputer - na co dzień mam odpalone dwa)
    WTW,
    teamviewer
    firefox
    foobar
    splash
    i użycie ramu: 3,94GiB.
    Nie odpalałem autocada, ps, czy nawet pakietu office.

  • 102. Data: 2013-07-04 00:12:10
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > splash

    co to jest jesli mozna wiedziec? mozna prosic o linka czy cos w tym rodzaju (google
    jakos sobie z tym nie radzi niestety)?

    pozdro
    szymon

  • 103. Data: 2013-07-04 11:55:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Chyba dla jakiegoś przedszkolaka. Polecam laptopika dziecięcego z
    literkami do nauki np.
    Inz sam powinien wiedzieć co mu potrzebne, a co nie.

    --
    animka

  • 104. Data: 2013-07-05 16:44:51
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura>

    W dniu 20.06.2013 o 11:03 Mr. Misio <m...@g...pl> pisze:

    > niby tak, ale t Xeon to procek serwerowy. Nie wiem, czy w zastosowaniach
    > inżynierskich sprawniejszy.

    O stacjach roboczych słyszał?! To nie E5, tylko zwykły i7 + ECC. Sprawdź
    na HP, które stacje sprzedaje właśnie z E3 a nie i7. i7 jest do domowych
    zastosowań (pomimo że to w zasadzie prawie ten sam krzem).

    > JA osobiście stosuje taktyke - dobra plyta, tani procek, bo procek potem
    > wyminiam na szybszy.

    E3 o takich samych parametrach jak odpowiedni i5/7 jest zazwyczaj tańszy...
    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 105. Data: 2013-07-05 16:51:52
    Od: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura>

    W dniu 20.06.2013 o 01:23 Przemysław Ryk <p...@g...com> pisze:

    > Dlaczego akurat Xeon?

    Bo ma taki kaprys i liczy się z kasą?

    > Weź 4×8GB.

    Zawsze może sobie dokupić, więc po co ma od razu mieć 32GB i przepłacać??

    > Sprawdź, jakie karty i w jakim stopniu wspierane jest przez docelowe
    > oprogramowanie CAD najpierw.

    > W życiu i nigdy! Mniejszy, naprawdę szybki dysk na system + drugi na
    > dane.
    > Choć ja bym pewnie zrobił RAID5 na trzech/czterech napędach. Ewentualnie
    > jakiś 128/256GB SSD na system i oprogramowanie plus RAID5 na trzech
    > dyskach
    > na dane.
    >
    > (ciach...)

    Kolejny "expiert"... Dokupisz mu te 4 pozostałe dyski?!?! Bo to ok 1000zł!
    Weź najpierw kalkulator i podlicz (nawet na maturze jest dopuszczalny!), a
    nie pie... nie pisz co Ty byś chciał!

    To nie jest komputer, żeby się pryszczatym kolegom z gimnazjum pochwalić,
    tylko sprzęt do pracy.

  • 106. Data: 2013-07-05 17:44:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Jul 2013 16:51:52 +0200, Jaskiniowiec napisał(a):

    > Bo ma taki kaprys i liczy się z kasą?

    Zadałem proste pytanie. Może akurat są solidne przesłanki czy argumenty za
    Xeonem.

    >>> 2. plyta: MSI B75A-G43

    > Zawsze może sobie dokupić, więc po co ma od razu mieć 32GB i przepłacać??

    Wiem jak chętnie żrą pamięć aplikacje wykorzystywane przeze mnie w DTP.

    > Kolejny "expiert"... Dokupisz mu te 4 pozostałe dyski?!?! Bo to ok 1000zł!
    > Weź najpierw kalkulator i podlicz (nawet na maturze jest dopuszczalny!), a
    > nie pie... nie pisz co Ty byś chciał!

    Widzisz misiu kolorowy - WD Green akurat demonem szybkości nie jest i
    traktowanie go jako dysk systemowy + dysk na dane w zastosowaniach CAD może
    najsensowniejsze nie być.

    > To nie jest komputer, żeby się pryszczatym kolegom z gimnazjum pochwalić,
    > tylko sprzęt do pracy.

    Czyli doradzanie komuś podsystemu dyskowego, który będzie odporny na pad
    jednego napędu, a jednocześnie wydajny w określonych zastosowaniach, to jest
    sugerowanie sprzętu do chwalenia się kolegom w gimnazjum. Temperatura za
    oknem Ci aby zaszkodziła?

    [ Kobiety pracują obecnie jak dżokeje, przewodzą firmom i prowadzą badania ]
    [ z fizyki atomowej. Czemuż nie miałyby kiedyś się nauczyć parkować tyłem? ]
    [ (Bill Vaughan) ]

  • 107. Data: 2013-07-05 23:13:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Szymon von Ulezalka" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    http://mirillis.pl/pl/

  • 108. Data: 2013-07-23 18:54:26
    Od: Adam Majewski <a...@o...pl>

    On 20.06.2013 00:27, rs wrote:

    > 1. dlaczego Xeon?

    IMHO różnica między zeonem a i7 jest taka że że i7 jest dla płyt z 1 CPU
    a Xeony dla płyt wieloprocesorowych

    Adam