  • 1. Data: 2011-09-13 19:14:42
    Temat: zginął motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim
    Od: Hubert Syrek <h...@g...com>

    Witam
    mijałem się z kolegami niestety jeden z nich coś podobno kozakował =
    wiem to z relacji na cb , niestety śmierć :(

  • 2. Data: 2011-09-14 07:32:26
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Hubert Syrek" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    Witam
    mijałem się z kolegami niestety jeden z nich coś podobno kozakował =
    wiem to z relacji na cb , niestety śmierć :(

    -------------------------
    no CB jest tak samo wiarygonym źródłem informacji jak program wyborczy
    palikota :]

  • 3. Data: 2011-09-14 08:13:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 12:14:42 -0700 osobnik zwany Hubert Syrek
    wystukał:

    > Witam
    > mijałem się z kolegami

    no i co z tego wynika?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2011-09-14 08:58:30
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-09-14 09:32, PH pisze:
> [...]
    >
    > -------------------------
    > no CB jest tak samo wiarygonym źródłem informacji jak program wyborczy

    Chyba na odwrót. Jeszcze nigdy wcześniej nie okazał się niewiarygodny. W
    przeciwieństwie do programów obecnie i poprzednio rządzących.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2011-09-14 09:49:13
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    > Chyba na odwrót. Jeszcze nigdy wcześniej nie okazał się niewiarygodny. W
    > przeciwieństwie do programów obecnie i poprzednio rządzących.

    jest w 99% wiarygodne jeśli chodzi o drożność drogi i niespodzianki na niej.
    jeśli chodzi o szerzenie stereotypów i agrasji na drodze to też ciężko
    odmówić im palmy pierszeństwa.
    tir-many nakręcają sie razem jak sprężynki w zegarkach. często spotykam sie
    z sytuacją że nie widzieli sytuacji na drodze ale forują wyroki na
    "krawaciarzy" czy "dawców".

  • 6. Data: 2011-09-14 16:43:04
    Temat: Re: zgin?? motocyklista pod Piotrkowem trybunalskim
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    PH pisze:
    ...>8
    > no CB jest tak samo wiarygonym ?r?d?em informacji jak program wyborczy
    > palikota :]

    Myslales chyba o p. Palikocie?
    Czy moze placi Ci wierszowke pan ktory mowi konsekwentnie na Prezydenta
    "Pan Komorowski"?
    Choc jest inna mozliwosc, zauroczyl Cie "wibrator, pistolet i swinski
    leb" i tyle dokladnie z tego zrozumiales :(

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 7. Data: 2011-09-14 19:58:53
    Od: Hubert Syrek <h...@g...com>

    On 14 Wrz, 10:13, masti <g...@t...hell> wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 12:14:42 -0700 osobnik zwany Hubert Syrek
    > wystukał:

    > no i co z tego wynika?
    >
    > --
    > BMW R1100GS '95
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
    rodziny i zapalają znicz [*]

  • 8. Data: 2011-09-14 20:41:28
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hubert Syrek" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    > wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
    > rodziny i zapalają znicz [*]

    No, a tu mamy to w dupie. A Pierdnik najbardziej...

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-09-15 07:00:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Hubert Syrek <h...@g...com> wrote:

    >wiesz na grupie paralotniowej składaja poprostu kondolencje dla
    >rodziny i zapalają znicz [*]

    No i?

    --
    Pozdrowionka