  • Data: 2018-11-15 08:56:09
    Temat: Re: zimówki "nadlewane"
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak.
    > I raczej nie sądzę, że jakość gumy użytej do bieżnikowania jest choćby
    > zbliżona do tej, której używa się do produkcji nowej opony, nawet u
    > kiepskiego producenta.

    nie powiedziałem, że to dobra guma i lepsza od normalnych opon.
    Nadlewane zimówki są spoko bo w zimie i tak nie pędzisz - po mieście nie
    potrzeba niczego bardziej wydumanego a i za miastem po śniegu czy błocie
    nie będziesz leciał setką. W takich warunkach zachowują się bardzo
    przyzwoicie (te zimówki, na których jeździłem). Jako letnie to tylko do
    dostawczaka albo samochodu który z założenia ledwo 90 osiąga.