  • 1. Data: 2018-11-14 15:45:54
    Temat: zimówki "nadlewane"
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Zima idzie..
    Po poprzednim właścicielu odziedziczyłem zimówki.
    Jak powiedział mi wulkanizator "madlewane chińczyki"
    W super stanie.

    Kupić inne czy te zakładać?

  • 2. Data: 2018-11-14 16:17:27
    Od: l...@g...com

    A "miętkie" są?

  • 3. Data: 2018-11-14 17:47:59
    Temat: Re: zimówki "nadlewane"
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2018 16:17:29 UTC+1 użytkownik l...@g...com
    napisał:
    > A "miętkie" są?

    nie moge teraz sprawdzic
    wiem tylko ze głośne jak cholera

  • 4. Data: 2018-11-14 18:03:06
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > nie moge teraz sprawdzic
    > wiem tylko ze głośne jak cholera

    zostaw - to, że głośne to nie problem w zimie:)
    aczkolwiek nie szalej nimi na autostradzie.

  • 5. Data: 2018-11-14 18:08:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 14 Nov 2018 18:03:06 +0100, sirapacz

    > zostaw - to, że głośne to nie problem w zimie:)

    Ale że beret chroni przed hałasem?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2018-11-14 18:59:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-11-2018 o 15:45, Bolko pisze:
    > Zima idzie..
    > Po poprzednim właścicielu odziedziczyłem zimówki.
    > Jak powiedział mi wulkanizator "madlewane chińczyki"
    > W super stanie.
    >
    > Kupić inne czy te zakładać?

    Ich nawet jako nowych nie było sensu zakładać.
    A co dopiero po bieżnikowaniu i to używanych.

  • 7. Data: 2018-11-14 19:35:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale że beret chroni przed hałasem?

    jeździsz wolniej, a poza tym śnieg, błoto i woda hałasują bardziej niż
    sama opona o suchy asfalt

  • 8. Data: 2018-11-14 19:37:07
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ich nawet jako nowych nie było sensu zakładać.
    > A co dopiero po bieżnikowaniu i to używanych.

    jeździłeś na bieżnikowanych? bo ja tak.
    Ale powyżej 100 to bym się bał:) widziałem nadlewki które się odlepiły
    (ale równie dobrze to mogło być od uszkodzenia o dziurę).

  • 9. Data: 2018-11-14 19:50:11
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 14 Nov 2018 19:37:07 +0100, sirapacz wrote:
    > jeździłeś na bieżnikowanych? bo ja tak.
    > Ale powyżej 100 to bym się bał:)

    Od kilku lat jeżdżę na bieżnikowanych BlackStar Guyane, po mojemu super
    sprawa.

    Mateusz

  • 10. Data: 2018-11-14 19:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Zima idzie..
    > Po poprzednim właścicielu odziedziczyłem zimówki.
    > Jak powiedział mi wulkanizator "madlewane chińczyki"
    > W super stanie.
    >
    > Kupić inne czy te zakładać?

    Nalewki zimowe to były najlepsze opony jakkie miałem.
    Niestety zdarzały się uszkodzenia boczne i z dalszych eksperymentów
    zrezygnowałem. Tyle ze ja je uzywałem w małym busie, moze w osobówce
    byłby lepiej.
    Ale sama jazda - super.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO