  • Data: 2014-01-06 19:26:31
    Temat: Re: zmiaina przepisów o VAT - takie-tam
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 19:19:22 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Po godzinach pracy pracownikow. Tu nie o samotnych biznesmenow chodzi,
    > tylko o firmy z flota.

    a co zrobisz, z tymi, którzy tak jak ja nie mają regulowanego czasu i
    jeżdżę do pracy czy klientów o róznych dziwnych porach? tak samo jak
    serwisanci, którzy maja dyżury?

    > Odstawiasz firmowe auto na firmowy parking i jedziesz do domu wlasnym.
    > Glowy nie dam jak to wyglada przy delegacji.

    też

    > To ich skarz, zycze powodzenia :-)
    > Ale to dotyczy osob, nie przedmiotow.

    > tobie zaden, pracownik jest podejrzany.

    właśnie miałem telefon i o mały włos nie musiałbym jechać do pracy ze
    wzgledu na awarię. Nie dajmy się zwariować bo inaczej więcej czasu
    spędzimy wypełniając ewidencje i je kontrolując niz wykonując
    merytoryczną pracę. Zresztą już niewiele brakuje.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl