  • 1. Data: 2013-10-19 10:21:09
    Temat: zmiana dekodera satelity
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    vtam

    mam ferguson af-7018 + karta NC+
    dziala dobrze i nie chcialbym go zmianiac ale powoli
    coraz wiecej kanalow pojawia sie tez w HD albo tylko HD.
    (a telewizor tez juz jest HD)

    poniewaz jestem mocno nie w temacie musze sie rozejrzec za czyms w
    standarcie HD i jesli to mozliwe to prosilbym o naprowadzenie

    kryteria:
    - obsluga karty NC+
    - obsluga HD
    - obsluga DiSEqC (hotbird i astra)
    wydaje mi sie ze w tej chwili maja to wszystkie ale chliabym jeszcze:
    - kilka (3-4) list kanalow - w firmowych dekoderach NC jest tylko lista
    domyslna plus lista ulubionych
    - moze inny Ferguson? - najlepiej z podobnym menu

    kryteria cenowe - pewnie jak najmniej :-)

    jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

    JanQ

  • 2. Data: 2013-10-19 10:36:45
    Temat: Re: zmiana dekodera satelity
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski donosi, że:
> [...]
    > - moze inny Ferguson? - najlepiej z podobnym menu
    >
    > kryteria cenowe - pewnie jak najmniej :-)
    >

    > jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

    Jeśli nie straszny Ci kontakt z podstawami typu Telnet i FTP to polecam
    nBox BSKA przerobiony na Enigma2 + złącze SATA na HDD do nagrań - cena
    poniżej 200,-; możliwości - nieporównywalne z pozostałymi STB :)

  • 3. Data: 2013-10-19 11:33:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski pisze:

    > jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

    Nie kupuj nowości jeśli chcesz nagrania odtwarzać na kompie.
    (sprzętowe zabezpieczenia wymuszone przez prawa autorskie - zgroza!!!)
    Ja mam Arivę Combo210 - Wiem... Szału nie ma, bardzo ładny obraz. :-)
    Sprawdź czy na pewno można nagrywać jeden kanał z transpondera a drugi
    oglądać. U mnie to nie do końca działa (sat.-dvbt jak najbardziej).
    Dysk zewnętrzny musi mieć podwójne zasilanie USB. (ale to chyba standard)
    Ucz się na błędach innych :-)

  • 4. Data: 2013-10-19 13:48:57
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    sat_diver <s...@s...info> pisze o tym:

[...]

    mi nei straszny ale ktos kto to bedzie obslugiwal woli malo opcji i
    przyciskow do obslugi - jednak pomiedzy listami ulubionych spokojnie
    sie przelacza

    ale dzieki - przyjrze sie

    JanQ

  • 5. Data: 2013-10-19 13:51:03
    Od: Jan Kuwalski <k...@o...pl>

    z <...@...pl> pisze o tym:

    =>W dniu 2013-10-19 10:21, Jan Kuwalski pisze:
    =>
    =>> jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc
    =>>
    =>
    =>Nie kupuj nowości jeśli chcesz nagrania odtwarzać na kompie.
    =>(sprzętowe zabezpieczenia wymuszone przez prawa autorskie -
    zgroza!!!)
    dobrze wiedziec

    =>Ja mam Arivę Combo210 - Wiem... Szału nie ma, bardzo ładny obraz.
    :-)
    myslalem o ariva 102E - o ile interfejs obslugi sie niezby mocno rozni
    od 7018 (wiem pobozne zyczenia)

    =>Sprawdź czy na pewno można nagrywać jeden kanał z transpondera a
    drugi
    =>oglądać. U mnie to nie do końca działa (sat.-dvbt jak najbardziej).

    o nagrywaniu nawet nie myslalem ale dziekuej za sugestie

    =>Dysk zewnętrzny musi mieć podwójne zasilanie USB. (ale to chyba
    standard)
    =>Ucz się na błędach innych :-)

    dziekuje za rady

    JanQ

  • 6. Data: 2013-10-19 15:04:15
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2013-10-19 13:48, Jan Kuwalski donosi, że:
> [...]
    >
    > mi nei straszny ale ktos kto to bedzie obslugiwal woli malo opcji i
    > przyciskow do obslugi - jednak pomiedzy listami ulubionych spokojnie

    No i bardzo pięknie, (po wstępnym przystosowaniu tunera) możesz
    skonfigurować pilota jedynie do obsługi podstawowych funkcji (opcja jest
    w menu ekranowym) - ja tak zrobiłem dla osoby 60+

  • 7. Data: 2013-11-14 18:41:54
    Od: Trybun <Y...@y...com>

> [...]
    > - moze inny Ferguson? - najlepiej z podobnym menu
    >
    > kryteria cenowe - pewnie jak najmniej :-)
    >

    > jesli mozecie cos mi polecic to prosze o pomoc

    Ariva 250 combo. Poza czasem wadliwym nagrywaniem audycji za pomocą
    programatora nie ma się do czego doczepić. Cena także nie zrujnuje
    kieszeni - ok. 350zł.

  • 8. Data: 2013-11-14 18:59:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-14 18:41, Trybun pisze:
    > Ariva 250 combo. Poza czasem wadliwym nagrywaniem audycji za pomocą
    > programatora nie ma się do czego doczepić. Cena także nie zrujnuje
    > kieszeni - ok. 350zł.

    U mnie na 210 combo nagrywanie i podgląd innego kanału z tego samego
    transpondera raczej się nie udaje. Jak u Ciebie?
    Po za tym miodzio.

  • 9. Data: 2013-11-14 22:47:59
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-11-14 18:59, z pisze:

    > U mnie na 210 combo nagrywanie i podgląd innego kanału z tego samego
    > transpondera raczej się nie udaje. Jak u Ciebie?
    > Po za tym miodzio.

    No nie wiem, prawdę mówiąc jedyna opcje nagrywania, którą wypróbowałam
    do tej pory to ustawienia czasowe poprzez EPG. Jak nie zapomnę to jutro
    wypróbuję czy da się nagrywać w sposób jaki podałeś.
    U mnie jedyna poważna wada tego tunera to właśnie nagrywanie. Ustawiam
    czas jak w EPG to gdzieś tak połowa nagrywanych filmów się nie dogrywa,
    brakuje po kilka minut do końca... Nie mam pojęcia w czym leży problem..
    Gdy ręcznie wydłużę czas nagrywania do tego który jest w EPG to nagrywa
    się coś zupełnie innego i w innym czasie niż ten wybrany program z EPG.