    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zmywacz/odtłuszczacz właściwości
    Date: Thu, 15 Jul 2010 20:42:01 +0200

    Użytkownik "namikk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4c3e91a2$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...

    > Rozglądałem się wcześniej za wskazanym środkiem,ale po opiniach, które
    > znalazłem na różnych forach,użytkownicy tego preparatu raczej odradzają
    > jego stosowanie,ponoć się nie sprawdza?!Miałeś z nim styczność?Może ktoś
    > ewentualnie poradzić coś dobrego sprawdzonego?Z góry,dzięki.

    Szczerze mówiąc nie miałem okazji używać go osobiście, ale mój kuzyn używał
    tego do zabezpieczenia blach w samochodzie. Ostatnio pomagałem mu przy
    aucie. W miejscah, gdzie prawie 2 lata temu pomazał brunoxem rdza już nie
    wychodzła, a warstwa brunoxa trzymała się bardzo mocno i ciężko ją było
    usunąć szczotką drucianą na szlifierce kątowej. Chciał to usunąć, ponieważ
    wtedy, kiedy użył brunoxa, wykonał to bardzo niechlujnie mażąc byle jak
    pędzlem i chciał tym razem poprawić estetykę tych miejsc, gdyż wtedy nawet
    nie usunął rdzy tylko pomazał brunoxem bezpośrednio skorodowane miejsca na
    rdzę.