-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!
nntp.giganews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!fut
ter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<5dc338b8$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qq0g8v$584$1@dont-email.me> <5dc3e475$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5dc3edee$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5dc3fec0$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc4049d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40774$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40882$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5dc40882$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: znów lemingi
Date: Thu, 7 Nov 2019 13:13:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 17
Message-ID: <5dc40a62$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 84.10.205.29
X-Trace: 1573128803 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17357 84.10.205.29:54075
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2313
X-Received-Body-CRC: 2411781644
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665483
[ ukryj nagłówki ]Jeżeli auto ma taką maskę, że kierownik nie widzi co ma przed sobą, to nie powinien
się zatrzymywać tuż przed przejściem dokładnie
na linii.
Gdyby stanął dwa metry wcześniej i stamtąd ruszył powoli, to piesze by go zauważyły,
że już jedzie.
A tak nie dał im szansy (czasu).
A to on miałby być uważany za profesjonalistę (którym jak się okazuje nie jest).
Pieszy może nie mieć świadomości, że kierownik (i to zawodowy) to półślepak.
-----
> jak byś rozwiązał ten problem ze strony kierowcy?
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.19 13:32 Grzegorz Tomczyk
- 07.11.19 13:47 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 14:07 yabba
- 07.11.19 14:10 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 14:19 WS
- 07.11.19 14:29 yabba
- 07.11.19 15:26 t-1
- 07.11.19 15:39 Myjk
- 07.11.19 15:42 Myjk
- 07.11.19 15:56 Kris
- 07.11.19 16:03 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 16:09 t-1
- 07.11.19 16:21 s...@g...com
- 07.11.19 16:22 s...@g...com
- 07.11.19 16:30 ToMasz
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław