    From: slawek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: żona mnie zatłucze jak nie pomożecie
    Date: Fri, 02 Feb 2018 19:00:25 +0100

    On Sun, 28 Jan 2018 04:27:29 +0100, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > No więc, w nowym domu mam problem taki, że TV Samsung via wifi co
    chwila

    Sprawdź ile wynosi czas dzierżawy: być może co parę minut odłącza cię
    od Internetu. Netia ustawiła na 10 minut. Teoretycznie po połowie
    powinno odnowić, ale przy overbookingu... może być różnie.

    Sprawdź czy telewizorek dobrze działa na kabelku. Może to nie problem
    Wifi.

    Być może pomoże repeater Wifi ustawiony na wyraźnie inny SSID, tak
    aby tv łączył się tylko z nim.

    No i warto sprawdzić jaki standard wifi jest w routerze, a jaki w
    telewizorku. I czy router ma QoS. Bo może po prostu co parę minut coś
    upiera się na zjadanie transferu i telewizorek nie dostaje swojej
    porcji.

    Teoretycznie można zmienić kanał wifi, ale nowsze routery same
    potrafią znaleźć ten bardziej niezajęty.