  • Data: 2014-04-13 14:47:15
    Temat: Re: zwarcie...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-13 12:37, ACMM-033 pisze:

    > (...)
    > To zdobądź, albo zrób. Jednym z wielu, co spełnia założenia, jest ZST-1,
    > mam kupiony przed oj... chyba ze 30 lat temu, aż mu się remont wizualny
    > należy i regulacja, ale urządzenie do dziś chodzi i niejeden akumulator
    > samochodowy naładowało.
    > Google w rękę i już wiesz, czego szukać.

    Też ze 30 lat temu.
    OIDP jechałem odwiedzić jakiegoś znajomego księdza, który dostał
    placówkę gdzieś "na końcu świata".

    Wstąpiłem do tamtejszego sklepu GS. Oprócz octu i przeterminowanych
    papierów fotograficznych, stojących notabene na wystawie, była cała
    sterta, dosłownie kilkadziesiąt szt. ZST-1, kosztujących jakieś zupełnie
    śmiesznie małe pieniądze. Miałem kasę tylko na 1 szt (zresztą stoi obok).

    Jak byłem tam jakiś czas później, może miesiąc - nic już nie było :(
    A mogłem pożyczyć parę groszy i kupić jeszcze jeden - miałbym zasilacz
    symetryczny ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam