  • 1. Data: 2010-06-13 12:11:04
    Temat: Refleksja po burzy
    Od: to <t...@a...xyz>

    Czy Wy też macie wrażenie, że gdy jest ciemno i pada, to połowa kierowców
    nie widzi nawet za bardzo gdzie prowadzi droga?

  • 2. Data: 2010-06-13 12:21:57
    Temat: Re: Refleksja po burzy
    Od: MH <k...@m...pl>

    W dniu 2010-06-13 12:11, to pisze:
    > Czy Wy też macie wrażenie, że gdy jest ciemno i pada, to połowa kierowców
    > nie widzi nawet za bardzo gdzie prowadzi droga?

    Nie ma sie co dziwic. Szczegolnie na wiekszosci drog powiatowych i
    gminnych, gdzie nie ma wymalowanych pasow, a o takich luksusach jak
    ciagla linia wyznaczajaca pobocze, czy slupki hektometrowe z odblaskami
    to juz lepiej nie wspominac.

    --
    MH

  • 3. Data: 2010-06-13 12:23:06
    Od: to <t...@a...xyz>

    MH wrote:

> [...]
    > gminnych, gdzie nie ma wymalowanych pasow, a o takich luksusach jak
    > ciagla linia wyznaczajaca pobocze, czy slupki hektometrowe z odblaskami

    No nie wiem, ja tam widzę drogę...

  • 4. Data: 2010-06-13 12:28:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 13 Jun 2010 10:11:04 GMT, to wrote:
    >Czy Wy też macie wrażenie, że gdy jest ciemno i pada, to połowa kierowców
    >nie widzi nawet za bardzo gdzie prowadzi droga?

    A dokladniej ?

    Bo jak jest noc i mokra droga, to ja faktycznie niewiele widze, i sie
    tylko zastanawiam czy to kwestia naprawde czarnego asfaltu, brudnych
    reflektorow, czy kiepskich swiatel ..

    J.

  • 5. Data: 2010-06-13 12:37:40
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał:

    > No nie wiem, ja tam widzę drogę...

    A ona czasem nie tam. ;-)

    A.

  • 6. Data: 2010-06-13 14:33:38
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    J.F. wrote:

    > A dokladniej ?
    >
    > Bo jak jest noc i mokra droga, to ja faktycznie niewiele widze, i sie
    > tylko zastanawiam czy to kwestia naprawde czarnego asfaltu, brudnych
    > reflektorow, czy kiepskich swiatel ..

    Raczej kiepskich świateł. W Seicento też tak miałem - nic nie widziałem jak
    popadało. Teraz jak mam ksenony to widac niesamowicie w każdych warunkach.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 7. Data: 2010-06-13 14:44:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Jun 2010 14:33:38 +0200, Katanka wrote:

    >Raczej kiepskich świateł. W Seicento też tak miałem - nic nie widziałem jak
    >popadało. Teraz jak mam ksenony to widac niesamowicie w każdych warunkach.

    Ksenony to faktycznie inna bajka, ale tak powiedzmy w porownaniu do
    innych swiatel zarowkowych ? Zarowki znormalizowane, swiatla tez
    znormalizowane, choc chyba z wiekszym rozrzutem niz zarowki ..

    J.

    * a na ksenony u znajomego to troche narzekam - swieca pieknie ale
    blisko. Dalej "ciemnosc widze". A przestawic sie nie da - tzn znajomy
    twierdzi ze tylko w ASO.

  • 8. Data: 2010-06-13 15:05:54
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Raczej kiepskich świateł. W Seicento też tak miałem - nic nie widziałem
    > jak popadało. Teraz jak mam ksenony to widac niesamowicie w każdych
    > warunkach.

    Podczs deszczu też wszystko idealnie widać na czarnej drodze?
    Przy oświetleniu xenonowym właśnie niewiele widać jak masz mokrą drogę.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-06-13 16:11:04
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Lewis wrote:

    > Podczs deszczu też wszystko idealnie widać na czarnej drodze?
    > Przy oświetleniu xenonowym właśnie niewiele widać jak masz mokrą
    > drogę.

    W porównaniu do Seitka to widać wszystko :)

  • 10. Data: 2010-06-13 16:48:47
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

> [...]
    >
    > Raczej kiepskich świateł. W Seicento też tak miałem - nic nie widziałem
    > jak popadało. Teraz jak mam ksenony to widac niesamowicie w każdych

    No to chyba masz jakies niesamowite xenony, bo z moimi widac mniej niz przy
    starych dobrych zoltych selektywnych.