  • 1. Data: 2010-06-12 22:49:54
    Temat: AutoKącik.Pl - działa czy padł?? Zemsta Gatesa??
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Czy ktoś z Szanownych Kolegów bywa na Autokąciku i może się tam logować ?
    Ja od wczoraj nie mogę, nawet poprosiłem o nowe hasło - przyszło mailem ale i
    tak nie pomogło.
    Mail do webmastera po dobie wrócił - niedostarczony.
    Podejrzewam dwie (conajmniej) przyczyny:
    1. zdechło im coś w serwerze
    2. Narozrabiały właśnie wczoraj ściągnięte poprawki Microsoftu do Windows XP.
    Dzisiaj po odpaleniu kompa najpierw Zapora Windows czepiła się legalnego
    Nortona AntiVirusa 2010 - że niby nieaktualny i że nie mam ochrony, potem
    przyblokowała SKYPE'a
    Dodatkowo na https://www.pekao24.pl/ nie podobają się certyfikaty - można
    wejść tylko na własne ryzyko, bez szyfrowania.
    To akurat może być przypadek, bo w PeKaO coś grzebią w serwerach.

    Czy mógłby ktoś łaskawie spróbować logowania do Autokącika i odpisać tutaj
    lub PW ?
    Pozdrawiam,
    Wmak

  • 2. Data: 2010-06-12 23:44:16
    Temat: Re: AutoKącik.Pl - działa czy padł?? Zemsta Gatesa??
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Przyczynę znalazłem:
    niechcący zmieniona data w kompie na lipcową.
    Pekao24 szyfrowane.
    Autokącik wpuszcza na główną stronę (jest tłuty druk) dalej nie chce, widać
    podpadłem serwerowi wielokrotnymi próbami logowania - poczekamy.
    Ikonka Nortona zzieleniała.
    Trzeba posprzątać - nie wiem, co zrobić z z kilkoma poprawkami windowsów.
    które zapisały się z lipcową datą .
    Skasować czy zostawić ?
    Wmak

  • 3. Data: 2010-06-13 00:29:14
    Od: "Duch" <W...@o...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Przyczynę znalazłem:
    > niechcący zmieniona data w kompie na lipcową.

    Cieszymy się że mogliśmy pomóc ;)

> [...]
    > Ikonka Nortona zzieleniała.
    > Trzeba posprzątać - nie wiem, co zrobić z z kilkoma poprawkami windowsów.

    Zostawić.

    --
    Pzdr
    Duch

  • 4. Data: 2010-06-13 00:41:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    Wmak wrote:

> [...]
    > Trzeba posprzątać - nie wiem, co zrobić z z kilkoma poprawkami
    > windowsów. które zapisały się z lipcową datą . Skasować czy zostawić ?

    Cokolwiek zdecydujesz się z tym zrobić proponuję, żebyś zrobił to na
    trzeźwo. ;)