  • 1. Data: 2010-11-25 12:53:56
    Temat: Reflektory przednie
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    Seat Toledo II. W moim samochodzie reflektory przednie mają
    przyciemnioną osłonę z poliwęglanu. W katalogach, na zdjęciach, też
    widać przyciemnienie.
    1. Jaki jest powód takiego przyciemniania?
    2. Czy do Toledo można kupić reflektor przedni, bez przyciemnionej
    osłony poliwęglanowej?
    Mam założone Night Breaker'y i chyba takie przyciemnienie trochę światła
    "zabiera"?

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-11-25 13:36:25
    Temat: Re: Reflektory przednie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tata

    > 1. Jaki jest powód takiego przyciemniania?

    Wygląd?

    > 2. Czy do Toledo można kupić
    > reflektor przedni, bez przyciemnionej osłony poliwęglanowej?
    > Mam założone Night Breaker'y i chyba takie przyciemnienie trochę światła
    > "zabiera"?

    Myślę, że zabiera mniej niż się wydaje...

    --
    ignorance is bliss