  • 1. Data: 2018-05-30 22:12:59
    Temat: Rejestracja ciężarowego, jako osobowy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Chcę sprzedać samochód z kratką, który jest zarejestrowany, jako
    ciężarowy ale po przeróbce na osobowy.
    Dowiedziałem się, że po kolei:
    1. demontuję kratkę w firmie uprawnionej - kod PKD 45.20Z - biorę fakturę
    2. zakładam brakujący trzeci pas na tylnym siedzeniu - biorę fakturę
    3. jadę na przegląd do stacji diagnostycznej (tylko okręgowa)
    4. z kompletem papierów jadę do wydz. komunikacji i tam przerejestrują
    na osobowy.
    Czy Koledzy mogą potwierdzić, że te 4 punkty załatwiają sprawę, czy mam
    się spodziewać jakichś niespodzianek?
    Jacek

  • 2. Data: 2018-05-31 18:07:28
    Temat: Re: Rejestracja ciężarowego, jako osobowy
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 30 May 2018 22:12:59 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > na osobowy.
    > Czy Koledzy mogą potwierdzić, że te 4 punkty załatwiają sprawę, czy mam

    Ja to robiłem 4 lata temu. Punkty 1 i 2 wykonałem własnoręcznie. Na stacji
    diagnostycznej polecili mi zakład, który za 100 złotych "wykonał" punkty 1
    i 2, i wystawił mi na to fakturę. Pan przyjechał pięć minut po telefonie ze
    stacji diagnostycznej i wykonał usługę od ręki.
    Stacja diagnostyczna zrobiła przegląd. Tu nie ma lipy: wszystko obejrzane,
    sprawdzone, do zaświadczenia załączona pełna dokumentacja fotograficzna.
    Ja żeby oszczędzić na kosztach całą operację wykonałem po zakupie
    samochodu, a jeszcze przed przerejestrowaniem, więc w Urzędzie Miasta
    płaciłem urzędową stawkę jak za przerejestrowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2018-06-05 11:37:28
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 18:07, P.B. pisze:

> [...]
    > samochodu, a jeszcze przed przerejestrowaniem, więc w Urzędzie Miasta
    > płaciłem urzędową stawkę jak za przerejestrowanie.

    3 lata temu Ojciec kupił FF2 z kratką i aby go przerobić na FF2 bez
    kratki to potrzebował jeszcze jakiegoś papierka od Forda (homologacji
    czy coś takiego).
    FF2 nawet z kratką miał fabrycznie 3 pasy na tylnej kanapie, więc nie
    trzeba było nic dokładać