  • 1. Data: 2018-05-31 08:34:39
    Temat: Wiek akumulatora
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    Ma ktoś pojęcie jak odczytać datę produkcji akumulatora firmy Banner?

  • 2. Data: 2018-05-31 09:22:21
    Temat: Re: Wiek akumulatora
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-05-31 o 08:34, Trybun pisze:

    > Ma ktoś pojęcie jak odczytać datę produkcji akumulatora firmy Banner?

    Tak.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 3. Data: 2018-05-31 10:22:45
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 08:34, Trybun pisze:

    > Ma ktoś pojęcie jak odczytać datę produkcji akumśulatora firmy Banner?

    Z tego co stoi napisane w wyjaśnieniach firmy - z paragonu zakupu.

    https://www.bannerbatterien.com/pl/Pomoc/FAQ

  • 4. Data: 2018-05-31 14:49:12
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-05-31 o 10:22, t-1 pisze:

    > Z tego co stoi napisane w wyjaśnieniach firmy - z paragonu zakupu.
    >
    > https://www.bannerbatterien.com/pl/Pomoc/FAQ

    chujki. Czy w ogóle nasze prawo zezwala na sprzedawanie towaru (wyrobu)
    bez daty produkcji?

  • 5. Data: 2018-05-31 16:54:28
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 14:49, Trybun pisze:
> [...]

    "Fizyczny wiek akumulatora mówi niewiele o żywotności i stanie
    akumulatora; z tego względu wytłoczone oznaczenia kodu na akumulatorach
    Banner nie zawierają jednoznacznych informacji na temat wieku akumulatora."

    > chujki.

    Niepoważne traktowanie klientów

    Czy w ogóle nasze prawo zezwala na sprzedawanie towaru (wyrobu)
    > bez daty produkcji?

    Kto wie

  • 6. Data: 2018-05-31 17:30:55
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > Banner nie zawierają jednoznacznych informacji na temat wieku akumulatora."

    no... ja tak nie uważam. to znaczy jest to broń obosieczna. czyli
    kupujemy akumulator w lutym 2018. następnie drugi w styczniu 2020.
    następnie za parę dni, z rachunkiem z 2020 reklamujemy ten z 2018roku
    jako ledwo żywy po miesiącu pracy. każdy sąd konsumenta przyzna nam
    racje. :)

    Powodzenia

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-05-31 19:14:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niekoniecznie chujki. Sucholadowany moze stac dziesieciolecia bez zadnej szkody. Sa
    wyroby ktore maja termin przydatnosci "wiecznosc". Podobnie moze byc z akumulatorami.
    Nie wazne kiedy wyprodukowano wazne kiedy zostal zalany elektrolitem. Sa czesci do
    samochodow majace kilkadziesiat lat. I sie od lezenia w magazynach nie popsuly.
    Niedawno znajomy sciagal z usa tloki do jeepa z czasow wojny. Dostal oryginalne
    wyprodukowane jak byla wojna. Na jakim zlocie zjedli amerykanska wojskowa konserwe
    majaca prawie 80 lat. Nie posrali sie i wszyscy zyja.

  • 8. Data: 2018-05-31 19:58:06
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 17:30, ToMasz pisze:

> [...]
    > następnie za parę dni, z rachunkiem z 2020 reklamujemy ten z 2018roku
    > jako ledwo żywy po miesiącu pracy. każdy sąd konsumenta przyzna nam

    Tak sobie to można wyobrażać, ale czy tak będzie to wcale nie jest takie
    pewne. Poza tym to prędzej dotknie sprzedawcę niż producenta co jest
    zasadniczo złe.

  • 9. Data: 2018-05-31 21:09:12
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    wyprodukowane jak byla wojna. Na jakim zlocie zjedli amerykanska wojskowa konserwe
    majaca prawie 80 lat. Nie posrali sie i wszyscy zyja.

    Skąd wiedzieli, że ma 80 lat ?

  • 10. Data: 2018-05-31 21:48:01
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 31 maja 2018 09:54:31 UTC-5 użytkownik kk napisał:

> [...]
    > Banner nie zawierają jednoznacznych informacji na temat wieku akumulatora."

    Ano niepowazne.
    Tyle ze to dosyc popularna praktyka.
    Mialem telefon samsunga. Po dwu latach stwierdzilem ze baterie wymienie. Mialem w
    fonie z data 02-2015
    Naszukalem sie na allegro i najlepsze co znalazlem to "baterie sa z 2016 i 2017 roku"
    czyli tlumaczac na nasze "mamy baterie z stycznia 2016 ale napiszemy ze z 2017 tez to
    jakis ciul sie zalapie"

    Kupilem w innym miejscu gdzie sie chwalili ze maja swieze.
    Przyszla. Data 10-2015.

    Ale dziala, wiec nie tne se zyl...