  • 1. Data: 2016-09-09 01:02:08
    Temat: Rejestracja kart w Rodzinie
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Co to mają ciekawe pomysły:

    http://wrodzinie.com.pl/rejestracja
    <<<<
    1. wiadomość e-mail na adres r...@a...pl -
    zawierającą skany wypełnionego formularza Karty Rejestracyjnej i
    dokumentu potwierdzającego tożsamość, wraz ze wskazaniem adresu do
    korespondencji, na który będziemy mogli wysłać potwierdzenie rejestracji
    numeru (podany adres zostanie użyty tylko w tym celu).

    Nie wiem, czy to w ogóle legalne jest
    A były wytyczne, żeby dowodu nie skanować....

  • 2. Data: 2016-09-09 18:07:18
    Temat: Re: Rejestracja kart w Rodzinie
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-09-09 01:02, Smok Eustachy wrote:
    > A były wytyczne, żeby dowodu nie skanować....

    aero2 zawsze chciało skan dowodu. Napisałem do nich w tej sprawie,
    odpisali że "takie sa wytyczne". Nie ma się co szarpać z papierem.

  • 3. Data: 2016-09-09 18:31:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy"

[...]
    ---
    To pisałem, że np w Virgin też tak można, ale ja nie chcę. Okazanie
    dokumentu wystarcza do stwierdzenia tożsamości. Skanowanie niewiele do tego
    wnosi a naraża na dalsze wykorzystywanie tak pozyskanych danych. Z drugiej
    strony na podstawie skanu fałszywego dokumentu można zakwestionować
    oświadczenie woli, ale jakby to miało wystarczać to by właśnie było źle z
    powodu powyższego. Normalny podpis jak już powinien być a tu pustaki
    wprowadzają prawo zawierania umów emailem i smsem bez potwierdzania
    podpisem. Naprawdę, pojeby.

  • 4. Data: 2016-09-09 18:36:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sebastian Biały"

    > A były wytyczne, żeby dowodu nie skanować....

    aero2 zawsze chciało skan dowodu. Napisałem do nich w tej sprawie,
    odpisali że "takie sa wytyczne". Nie ma się co szarpać z papierem.
    ---
    Jakim papierem ? To jest przechowywane w jakimś zbiorze danych, który
    podlega rejestracji. Można się zastanowić wspólnie kto ma do niego dostęp i
    jak jest zabezpieczony.

  • 5. Data: 2016-09-09 20:58:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 września 2016 18:36:30 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > Jakim papierem ? To jest przechowywane w jakimś zbiorze danych, który
    > podlega rejestracji. Można się zastanowić wspólnie kto ma do niego dostęp i
    A ja nie rozumię w czym problem z tymi skanami- chcą skan, nie chcesz dać, nie
    dajesz, przymusu nie ma. Idziesz tam gdzie skanu nie chcą.
    Z drugiej strony- czy na jakąś większą skalę jakieś wałki były i ludzie coś potracili
    bo gdzieś tam dali dowód skopiować? Czy tylko to jakaś taka paranoja?
    Po co zły człowiek miałby sobie na podstawie kopii mego dowodu kolekcjonerski dowód
    robić? Przecież i tak może zrobić z całkiem innymi(wymyślonymi) jak moje dane.

  • 6. Data: 2016-09-09 21:51:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]
    A ja nie rozumię w czym problem z tymi skanami- chcą skan, nie chcesz dać,
    nie dajesz, przymusu nie ma. Idziesz tam gdzie skanu nie chcą.
    A jak ukradkiem zeskanują ?

[...]
    By rejestrować swoje karty ?

  • 7. Data: 2016-09-09 23:45:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "re" nquo62$213$...@m...internetia.pl

    > Nie wiem, czy to w ogóle legalne jest
    > A były wytyczne, żeby dowodu nie skanować....
    > ---
    > To pisałem, że np w Virgin też tak można, ale ja nie chcę. Okazanie

    Nie zauważyłem tej możliwości.

  • 8. Data: 2016-09-10 00:08:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    > ---
    > To pisałem, że np w Virgin też tak można, ale ja nie chcę. Okazanie

    Czekaj, coś mi się rozjechało. Faktycznie nie widać jej i teraz przypomniało
    mi się, że pisałem, że tak jest w LycaMobile