  • 1. Data: 2010-12-06 11:29:47
    Temat: Rejestracja tymczasowa
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Jak to jest? Od czego zależy wydanie tablic tymczasowych?

    Sądziłem, że jak auto jest zarejestrowane w Polsce (w innym powiecie), i
    stawię się z tablicami, dowodem rejestracyjnym, umową k-s i dowodem wpłaty
    na haracz w US, (tudzież - jeśli wydana - kartą pojazdu) to powinienem
    dostać normalne tablice, czasowe pozwolenie i czekać grzecznie na wydanie
    twardego dowodu rejestracyjnego. A tu - jak wynika z relacji znajomego,
    który właśnie wrócił z WK - najpierw dostał tymczasówki, a właściwe dostanie
    dopiero po miesiącu - zrozumiałbym to w wypadku samochodu z zagranicy, ale
    nie takiego z polskiego salonu. Jak twierdzi, ma komplet dokumentów i
    wszystko z autem w porządku (przeglądy, ubezpieczenia, itd.).
    To co oni tam sprawdzają i dlaczego naciągają na opłatę za tymczasówki?

    MW

  • 2. Data: 2010-12-06 11:56:41
    Temat: Re: Rejestracja tymczasowa
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 6 Gru, 11:29, "MW" <M...@z...pl> wrote:
    > Jak to jest? Od czego zale y wydanie tablic tymczasowych?
    >
    > S dzi em, e jak auto jest zarejestrowane w Polsce (w innym powiecie), i
    > stawi si z tablicami, dowodem rejestracyjnym, umow k-s i dowodem wp aty
    > na haracz w US, (tudzie - je li wydana - kart pojazdu)  to powinienem
    > dosta normalne tablice, czasowe pozwolenie i czeka grzecznie na wydanie
    > twardego dowodu rejestracyjnego.

    No i tak powinno być. Jesli zamiast umowy KS masz FV to nie idziesz do
    US i nic nie placisz.

    > A tu - jak wynika z relacji znajomego,
    > kt ry w a nie wr ci z WK - najpierw dosta tymczas wki, a w a ciwe dostanie
    > dopiero po miesi cu - zrozumia bym to w wypadku samochodu z zagranicy, ale
    > nie takiego z polskiego salonu. Jak twierdzi, ma komplet dokument w i
    > wszystko z autem w porz dku (przegl dy, ubezpieczenia, itd.).
    > To co oni tam sprawdzaj i dlaczego naci gaj na op at za tymczas wki?

    A to ciekawe. Jesli kupil z salonu to salon powiniem mu zalatwic
    rejestracje to raz.
    Moze chodzi o wyprodukowanie karty pojazdu?
    Niech Wk wyjasni swoj sposob postepowania.

  • 3. Data: 2010-12-06 12:02:54
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "Tatanka" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 6 Gru, 11:29, "MW" <M...@z...pl> wrote:

    > No i tak powinno być. Jesli zamiast umowy KS masz FV to nie idziesz do
    > US i nic nie placisz.
    No i to jest jasne.

    > A to ciekawe. Jesli kupil z salonu to salon powiniem mu zalatwic
    > rejestracje to raz.
    > Moze chodzi o wyprodukowanie karty pojazdu?
    > Niech Wk wyjasni swoj sposob postepowania.
    Z salonu w znaczeniu, że kupione przez pierwszego wł. w salonie, a on będzie
    drugim, trzecim, czwartym - nie wiem. Karta pojazdu jest (tak twierdzi),
    cała reszta też, brak zastawów, niepodbitych przeglądów itp.

    Podpowiem mu, żeby się zwrócił na piśmie, dlaczego go naciągnięto na
    kilkadziesiąt (50 czy 60) PLNów.

    MW

  • 4. Data: 2010-12-06 17:52:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "MW" <M...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To co oni tam sprawdzają i dlaczego naciągają na opłatę za tymczasówki?

    jak znam życie, to źle sie wysłowił, Ty dorobiłeś filozofie, a prawda jest
    taka, ze dostał normalne tablice i czasowy dowód - tak jak to jest w
    normalnym trybie.

    ps. widziałeś te tymczasowe tablice, czy tylko kolega wspomniał o
    tymczasowości, bo jak nie widzialeś to wg mnie przeczytał na wniosku o
    rejestracje "wnosze o czasową rejestracje pojzadu" i wszystko pomieszał...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl