  • 1. Data: 2013-02-25 22:59:59
    Temat: Renault Laguna III 2009 nawigacja
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    Jakie najnowsze mapy europy do Renault Laguna III 2009? Ile to krążków
    DVD zajmuje? Czy jest pełne pokrycie adresów w Polsce? Obecnie mam DVD
    Navteq ON Board ale jest ona biedna dla Polski. Czy można gdzieś ściągać
    aktualizacje czy tylko zakup kolejne w autoryzowanym salonie Renault?
    http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie-00_xaqhenr.jpg/
    http://ifotos.pl/zobacz/Zdjcie-00_xaqhene.jpg/

  • 2. Data: 2013-02-26 12:52:54
    Temat: Re: Renault Laguna III 2009 nawigacja
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-25 22:59, hisjusz pisze:
> [...]
    > Navteq ON Board ale jest ona biedna dla Polski. Czy można gdzieś ściągać
    > aktualizacje czy tylko zakup kolejne w autoryzowanym salonie Renault?

    Nazywa się to Carminat Znrin V32.2 jest z 2013r i ma 98% pokrycia Polski
    oraz Europe najnowsze mapy. Dziwne że nikt z grupowiczów nie ma Renault
    po 2009 r z nawigacją.

  • 3. Data: 2013-02-26 12:56:21
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-02-26 12:52, hisjusz pisze:
    > Nazywa się to Carminat Znrin V32.2 jest z 2013r i ma 98% pokrycia Polski
    > oraz Europe najnowsze mapy. Dziwne że nikt z grupowiczów nie ma Renault
    > po 2009 r z nawigacją.
    Mam z 2011, ale z TomTomem na karcie SD więc chyba Ci nie pomogę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 4. Data: 2013-02-26 13:08:31
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Nazywa się to Carminat Znrin V32.2 jest z 2013r i ma 98% pokrycia Polski oraz
    Europe
    > najnowsze mapy. Dziwne że nikt z grupowiczów nie ma Renault po 2009 r z nawigacją.

    Do sciagniecia z internetu to jest tylko nie wiem jak aktualne bo wrzucane w 2012 :)

    sz.

  • 5. Data: 2013-02-26 13:46:36
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-02-26 13:08, szufela pisze:

    > Do sciagniecia z internetu to jest tylko nie wiem jak aktualne bo
    > wrzucane w 2012 :)
    >
    > sz.
    AutoMapa to nie jest że co 2 tygodnie aktualizacje;)

  • 6. Data: 2015-05-05 22:51:14
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 lutego 2013 22:59:59 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:
> [...]
    > Navteq ON Board ale jest ona biedna dla Polski. Czy można gdzieś ściągać
    > aktualizacje czy tylko zakup kolejne w autoryzowanym salonie Renault?

    R2r ja też mam z 2011 roku ze skandynawskimi drogami . potrzebuje Polski pisz na
    email t...@o...pl