  • 51. Data: 2021-06-24 18:28:14
    Temat: Re: Renault zapowiedział następcę Twizy: nazywa się Duo
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Piszesz o sobie?

    O sobie to nie, ale może o Tobie.

  • 52. Data: 2021-06-24 21:49:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    Thursday, June 24, 2021, 6:28:14 PM, you wrote:

> [...]

    Ach, tu miało być ,,grupa", oczywiście.

    > O sobie to nie, ale może o Tobie.

    Gruba pomyłka - nawet mój syn nie załapał się na gimnazjum - ostatni
    rocznik 8-klasowej podstawówki przed reformą 1999 roku.

    A na tej grupie jestem od początku jej istnienia, czyli od 25 lat. Na
    grupach dyskusyjnych od 30 lat - od soc.culture.polish.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 53. Data: 2021-06-24 23:55:06
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > Hello ii,

    > Ach, tu miało być ,,grupa", oczywiście.

    I tak niczego mądrego nie napisałeś.

  • 54. Data: 2021-06-25 16:05:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Jun 2021 12:15:25 +0200, Cavallino wrote:

    > A w elektryku będzie?
    > Jakieś baterie mają zwyczaj się zapalać po wrzuceniu do wody?

    > Nie pisałeś że chodzi o stojące.

    Sporo jednak stoi na parkingach ... w nizszych miejscach.

    Ale spalinowiec wody nie zasysa :-)
    https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/warszawa
    -wanna-szczelna-zalana-po-ulewie-woda-siegala-masek-
    samochodow/p615fs7,79cfc278

    Odwazni, nieswiadomi, czy sluzbowe auto wszystko zniesie ? :-)

    J.