  • 1. Data: 2011-04-19 11:25:35
    Temat: RevDNS dla PA
    Od: sqniC <s...@n...pl>

    Witam

    Ile trwa wprowadzenie zmian w obiekcie domeny dla revdns w RIPE?
    Tzn ile czasu uplywa od wprowadzenia zmiany do widocznych zmian w
    obiekcie domeny?

    Pytam pomiewaz mam wrazenie ze moj lir ma z tym spory problem...

    Procedura wyglada tak?
    http://www.ripe.net/data-tools/dns/reverse-dns/how-t
    o-set-up-reverse-delegation

    pozdr./seba

  • 2. Data: 2011-04-19 11:36:28
    Temat: Re: RevDNS dla PA
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2011-04-19 13:25, sqniC pisze:
> [...]
    >
    > Pytam pomiewaz mam wrazenie ze moj lir ma z tym spory problem...

    AFAIR 24h od przejścia wniosku/formularza przez automat.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2011-04-19 13:51:14
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    Przemys?aw Gubernat <r...@w...r3pc10.pl.na.newsach> wrote:

    > AFAIR 24h od przej?cia wniosku/formularza przez automat.

    Po za tym za pomoca whois mozna sprawdzic, czy delegacja zostala wykonana...

  • 4. Data: 2011-04-19 15:50:52
    Od: sqniC <s...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2011-04-19 15:51, Lukasz Trabinski pisze:
    od przej?cia wniosku/formularza przez automat.

    > Po za tym za pomoca whois mozna sprawdzic, czy delegacja zostala wykonana...

    No niestety nie zostala, podeslalem specjalista z Netii link do faq RIPE...

    pozdr./seba

  • 5. Data: 2011-04-19 15:55:26
    Od: sqniC <s...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2011-04-19 15:51, Lukasz Trabinski pisze:

    > Po za tym za pomoca whois mozna sprawdzic, czy delegacja zostala wykonana...

    No niestety pomimo mojego kolejnego monitu do LIRa nie udalo mu sie :/
    Podesle Netii link do how to z ze stronki RIPE...

    pozdr./seba

  • 6. Data: 2011-04-19 20:58:43
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-04-19 17:55, sqniC pisze:

    > No niestety pomimo mojego kolejnego monitu do LIRa nie udalo mu sie :/
    > Podesle Netii link do how to z ze stronki RIPE...

    a jak to chodzi o Netię, to oczywiście wszystkie powyższe odpowiedzi,
    które ci udzielono możesz wyrzucić do kosza. U TEGO akurat operatora
    jest inaczej ...

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 7. Data: 2011-04-20 05:54:38
    Od: sqniC <s...@n...pl>

    W dniu 2011-04-19 22:58, crazy bejbi pisze:

    > a jak to chodzi o Netię, to oczywiście wszystkie powyższe odpowiedzi,
    > które ci udzielono możesz wyrzucić do kosza. U TEGO akurat operatora
    > jest inaczej ...
    >
    > Wojtek

    Czyli jak? Od dwoch tygodni dostaje info ze domenena zostala usunieta..
    domena zostala dodana a wpis w bazie RIPE sie nie zmienia.

    pozdr./seba

  • 8. Data: 2011-04-20 06:33:07
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-04-20 07:54, sqniC pisze:

    > Czyli jak? Od dwoch tygodni dostaje info ze domenena zostala usunieta..
    > domena zostala dodana a wpis w bazie RIPE sie nie zmienia.

    No wiesz ... mnie podłączali 5 miesięcy :) i nie udało się, pomimo, że
    mniej więcej w połowie tego okresu radio już wisiało, było
    skonfigurowane, sesja bgp była nawet zestawiona.

    Co do wpisów, to ja napisałem do RIPE, RIPE odpisał, że nie mogą mi
    udzielić informacji (chodziło o sponsorLIRa), ale odpowiedzieli, że
    przekazali LIRowi prośbę o kontakt. I faktycznie jakiś tydzień po mailu
    z RIPE dostałem maila z Netii typu "w czym mogę pomóc?". Odpisałem
    szybko i dopiero wtedy dostałem odpowiedź konkretną. A wcześniej
    wszystkie maile i telefony znikały w czarnej dziurze :), ale wszyscy
    zapewniali, że jest ok i trzymają rękę na pulsie :)

    Wojtek

  • 9. Data: 2011-04-20 08:44:48
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > No niestety pomimo mojego kolejnego monitu do LIRa nie udalo mu sie :/
    > Podesle Netii link do how to z ze stronki RIPE...

    nie wiedziałeś, że Netia to najgorszy operator ?

    Zmiana konfiguracji BGP zajmuje prawie 2 tygodnie. Nie wiem czemu zmiana
    DNS czy ripedb miałaby trwać krócej

    Icek

  • 10. Data: 2011-04-20 09:54:57
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 20-04-11 10:44, Icek wrote:
    > nie wiedziałeś, że Netia to najgorszy operator ?

    Mylisz najgorszy z najwolniejszy :) Jak Netia coś zrobi, to to nawet
    jakoś działa, problem w tym, żeby to zrobiła ;)

    --
    Grzegorz Janoszka