  • 1. Data: 2009-06-08 12:25:49
    Temat: Rezygnacja z iPlusa - jak to jest z modemem ?
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Witam.
    W związku ze zmianą Regulaminu w Plusie pojawiła się okazja zrezygnowania z
    usługi iPlus (w sumie gdyby nie pogorszył się od ponad roku zasięg w miejscu
    gdzie jest użytkowany, to zostałbym przy nim, bo w sumie zadowolony jestem)
    i chciałbym zapytać jak się sprawa ma z modemem (Huawei E220) ?
    Podlega on zwrotowi, czy nie ?
    jakby nie patrzał skasowali za niego 80 PLN. Jak z tym modemem jest ?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-08 12:35:02
    Temat: Re: Rezygnacja z iPlusa - jak to jest z modemem ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Podlega on zwrotowi, czy nie ?
    > jakby nie patrzał skasowali za niego 80 PLN. Jak z tym modemem jest ?

    Skoro Ci go *sprzedali* za 80 zl, to niby z jakiej racji mialbys go zwracac?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-06-08 12:36:47
    Od: Glexu <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl>

    d...@W...gazeta.pl pisze:
    Jak z tym modemem jest ?

    Sprzęt, czyli twój modem, zostaje u Ciebie bo to twoja własność którą
    kupiłeś u operatora. Nie ważne czy za 1zł, 80zł, czy 1000zł.

    Ja też teraz rezygnuję z iplusa, głównie z powodu bardzo słabego zasięgu
    w 2 głównych miejscach w których korzystam. W ten sposób stalem się
    posiadaczem netbooka SAMSUNG NC10 za niecałe 400pln ;)

  • 4. Data: 2009-06-08 14:54:05
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Dopytuję dlatego, iż cena powiedzmy rynkowa jaką osiąga ten modem na Allegro
    to ponad 200 PLN nie wiem więc czy opłata tych 80 PLN to była tylko
    cześciowa partycypacja w kosztach czy też zakup po cenie promocyjnej.

  • 5. Data: 2009-06-09 07:13:08
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > to ponad 200 PLN nie wiem więc czy opłata tych 80 PLN to była tylko
    > cześciowa partycypacja w kosztach czy też zakup po cenie promocyjnej.

    Alez to bardzo proste :)
    Poczytaj co masz napisane na kwicie oplaty za ow modem.
    Kupiles - jest Twoj.

    pozdrawiam, Leszek

  • 6. Data: 2009-06-09 07:23:53
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    d...@W...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > Podlega on zwrotowi, czy nie ?
    > jakby nie patrzał skasowali za niego 80 PLN. Jak z tym modemem jest ?

    1. Modem jest TWÓJ
    2. Co do zasięgu (pogorszenia) to skontaktuj się ze swoim (najbliższym)
    G300. Może uda się coś zrobić w temacie. Czasami można wpłynąć na ten
    parametr tylko modyfikując parametry pracy stacji bazowej, a jeśli w
    okolicy z Plusa korzysta dużo większa ilość abonentów generujących
    jakieś tam rachunki zawsze można jakiś repiter ustawić lub inne
    rozwiązanie wybrać.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com